וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: סרינה הודחה כבר בסיבוב השני

האמריקאית הפסידה 6:2, 2:6, 6:1 לפטי שנידר ומצאה את עצמה בחוץ. ינקוביץ' עלתה עם ניצחון על דולקו, פרר ודוידנקו ניצחו בטורניר אסטוריל

ההפתעה הגדולה של טורניר רומא הגיע הערב (שלישי) מכיוונה של סרינה וויליאמס, שהודחה כבר בסיבוב השני. האמריקאית המדורגת שנייה בעולם, שרק אתמול הכריזה שלמרות הדירוג היא הטניסאית הטובה בעולם, נכנעה לפטי שנידר השוויצרית 6:2, 2:6, 6:1 וסיימה את דרכה בטורניר היוקרתי מוקדם בהרבה מהצפוי.

אלופת השנה שעברה, ילנה ינקוביץ', העפילה לסיבוב השלישי בטורניר לאחר ניצחון על ג'יזלה דולקו הארגנטינאית 3:6, 6:7. הסרבית, שמשחקה נקטע בשל הפסקות הגשם, מחפשת זכייה שלישי ברציפות בטורניר החימר באיטליה ובשלב הזה נראה שהיא בהחלט יכולה לעשות את זה.

ינקוביץ', המדורגת 4 בעולם, פתחה עם יתרון 1:4, אך דולקו נלחמה לאחר שיחה עם מאמנה, הצליחה לשבור והורידה ל-4:3. מכאן ינקוביץ' לקחה ארבעה משחקונים ואחרי שלקחה את המערכה הראשונה, היא השיגה יתרון משמעותי גם בפתיחת השנייה. דולקו חזרה ל-5:5 לפני שסערה באיטליה עצרה את המשחק לשלוש שעות וחצי. המערכה נגררה לשובר שוויון וינקוביץ' ניצחה 6:8 ובמשחק כולו.

גם דינארה סאפינה צלחה את הסיבוב השני לאחר ניצחון על וירג'יני רזאנו. הרוסיה, המדורגת 1 בעולם, ניצחה 6:7 את המערכה הראשונה ו-1:6 את השנייה ובכך נקמה על ההפסד האחרון במפגש בין השתיים בדובאי. אליז קורנה סיימה את דרכה בטורניר. הצרפתיה, המדורגת 15 בעולם, הפסידה לקטרינה בונדרנקו 6:4, 6:1 וסיימה את דרכה כבר בסיבוב השני. ג'י ז'נג הסינית (17 בעולם) ניצחה את אלנה וסנינה 2:6 במערכה הראשונה, הפסידה 7:6 בשנייה, אך דילגה לשלב הבא לאחר 2:6 בשלישית. קרוליין ווז'ניאקי ניצחה 1:6, 5:7 את בת'אני מאטק-סנדס.

בטורניר אסטוריל בפורטוגל דויד פרר דילג לסיבוב השני אחרי ניצחון קליל 4:6, 1:6 על דניאל ג'ימנו-טראוור הספרדי, שמדורג 79 בעולם. גם ניקולאי דוידנקו העפיל לשלב הבא לאחר 1:6, 6:7 על אנדריי גולובב. אצל הנשים מריה קירילנקו, המדורגת 2 בטורניר, הפסידה במערכה הראשונה 7:6 לשרון פישמן, אך התעשתה וניצחה 4:6, 3:6 בשתי המערכות הבאות כדי להעפיל לסיבוב השני.

בטורניר מינכן, גרמניה, ההפתעה המרעישה של היום שייכת להדחתו של ריינר שוטלר הגרמני, שהפסיד 6:3, 6:3 לתיימו דה באקר ההולנדי. הגרמני, שמדורג 30 בעולם, נכנעו תוך שעה ועשר דקות ליריב בן ה-20 שמדורג 236 בעולם. מרין סיליץ' הקרואטי, לעומת זאת, לא מעד מול דייטר קינדלמן וניצח 3:6, 2:6 בדרכו לסיבוב השני. תומאס ברדיך ניצח 6:7, 4:6 את סאשה קלואר הגרמני, פול-הנרי מתיו גבר 3:6, 2:6 על למין אוהאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully