וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד העפילה לגמר ליגת האלופות

ג'י סונג פארק וכריסטיאנו רונאלדו (צמד) כבשו, ואן פרסי צימק והשדים האדומים גברו על ארסנל 1:3 ועלו לגמר בפעם השנייה ברציפות

זהו לעתים טיבו של עולם הכדורגל. שישה ימים ולילות התכוננה כל אירופה לקרב הגומלין הגדול בין ארסנל ומנצ'סטר יונייטד בחצי גמר ליגת האלופות. פרשנויות, כתבות, ניתוחים ואינספור סיקורים. מהיכן ארסן ונגר צריך לתקוף, איזה צד צריך אלכס פרגוסון לחזק. ואז, תוך שלוש דקות, בין הדקה השמינית ל-11, הכול ירד לטימיון. החלקה של קירן גיבס וחצי טעות של מנואל אלמוניה הכריעו למעשה את המשחק, ושלחו את השדים האדומים שנה שנייה ברציפות לגמר ליגת האלופות, אחרי ניצחון 1:3 (רונאלדו הוסיף עוד אחד בדקה ה-61, רובין ואן פרסי רק צימק בפנדל בדקה ה-75).

היה נעים לראות לאחר צמד השערים, ששחקני היונייטד ושחקני ארסנל לא הפסיקו לשחק. המשחק זרם ושטף, 22 השחקנים נלחמו כאילו למנצ'סטר יש עדיין סיכוי לא להעפיל ולארסנל צ'אנס לעלות. המחויבות למקצוע, למאמן, לקהל דיברה שם על המגרש של האנגלים. לא צריך להיות שחקן בעל תג מחיר של 20 מיליון ליש"ט שמרוויח 100 אלף ליש"ט לשבוע כדי להיות מחויב למשחק, זה משהו שנטמע כבר בגיל צעיר - התשוקה והאהבה למשחק.

סר אלכס פרגוסון העלה הרכב ללא חלוץ טבעי. אבל כאשר יש לך את כריסטיאנו רונאלדו אתה לא צריך אחד כזה. הנוכחות של הפורטוגלי, המהירות האדירה שלו, הדרך בה הוא סוחף אחריו עושים את שלהם. ביום שבת ניצחה היונייטד בלעדיו את מידלסברו בליגה. הסר החכם נתן לו מנוחה. הוא רצה אותו כשיר וקיבל אותו מוכשר ביותר. חד כמו תער, מהיר כמו סילון, חכם כמו שד. היונייטד הבקיעה בכל שלושת המשחקים בהם התארחה באמירויות, וידעה לעשות את זה גם הפעם, כשהייתה צריכה. הקבוצה של פרגוסון מעפילה בפעם השלישית לגמר הצ'מפיונס. בפעמיים הקודמות שעלתה זכתה, האם זה מלמד על הבאות?

ארסנל עדיין בוסר. היא לא הצליחה לעבור אף פעם באירופה יריבה אנגלית וגם לא עשתה את זה מול המכונה ממנצ'סטר. דווקא במאני טיים היא קרסה ונוצחה אחרי 24 משחקים רצופים ללא הפסד באלופות. אוהדי ארסנל התאכזבו. הם לא ציפו לקבל גארבג' טיים בן 79 דקות נגד היריבה השנואה. ארסנל לא כל כך מצליחה בעונות האחרונות, ונכון שהערב אחרי השער השלישי של מנצ'סטר האוהדים עזבו, אבל יש להם סבלנות. 13 שנים ארסן ונגר במועדון והם סוגדים לו. הם יודעים להעריך את העבודה הנהדרת שהמנג'ר הצרפתי עושה. הראייה וההסתכלות קדימה, החוכמה והריסון הכלכליים. באנגליה אוהבים תארים, כמו בכל מקום בעולם, אבל יודעים להעריך שפיות. בסוף הבנייה לטווח רחוק תשתלם למועדון הלונדוני.

מהלך המשחק

דקה 8 - גול! ארסנל דווקא פתחה טוב, אבל מנצ'סטר, בהתקפה הראשונה כבשה. אנדרסון מסר כדור עומק לרונאלדו, שהעביר רוחב. קירן גיבס החליק, פארק קיבל מתנה ענקית ולא התבלבל מול אלמוניה, 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 11 - גול! כריסטיאנו רונאלדו הוכשל על ידי רובין ואן פרסי כ-25 מטרים אלכסונית לשער ארסנל. הפורטוגלי לקח את הכדור החופשי ושלח אותו מצוין לפינה של אלמוניה. השוער הספרדי, אולי בעקבות גיבס, שגה ולא סגר את הפינה. 0:2 ליונייטד, ארסנל וכל האמירויות בהלם.

דקה 18 - רוני בעט כדור מסובב יפה לפינה של אלמוניה, שמתח את איבריו והדף לקרן.

דקה 52 - רונאלדו קיבל כדור באגף שמאל, חתך למרכז ושיחרר בעיטה שטוחה מכ-18 מטרים, אלומניה הדף בקושי לקרן. אנדרסון ניסה להערים, אלמוניה הדף לעוד קרן.

דקה 61 - גול! התקפה מתפרצת מהממת של היונייטד הסתיימה בעוד אחד ברשת של אלמוניה. פארק פרץ במרכז המגרש ושלח שמאלה לרוני, שהוציא רוחב לרונאלדו. הפורטוגלי הגיח בריצה מאחור וכבש את השני שלו, 0:3 מוחץ למנצ'סטר יונייטד.

דקה 73 - ברבאטוב הכניס כדור מצוין לפארק, שחדר ובעט מזווית קשה מצד ימין, אלמוניה הדף לעוד קרן.

דקה 75 - גול! רובין ואן פרסי צימק בפנדל. רוזטי שרק לפנדל מפוקפק ביותר כשראה כביכול את דארן פלטשר מכשיל ברחבה את פברגאס. פלטשר קיבל אדום ויחמיץ את הגמר. ארסנל צימקה ל-3:1.

דקה 87 - רונאלדו שלח עוד טיל מונחה לשער של אלמוניה, הכדור חמק קצת מעל המשקוף.

הרכב ארסנל: מנואל אלמוניה, באקרי סאניה, קולו טורה, יוהאן דז'ורו, קירן גיבס (עמנואל אבואה, 46), תאו וולקוט (ניקלאס בנדטנר, 63), ססק פברגאס, אלכסנדר סונג, סמיר נאסרי, רובין ואן פרסי (קרלוס ולה, 79), עמנואל אדבאיור.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה (רפאל, 65), דארן פלטשר, מייקל קאריק, אנדרסון (ריאן גיגס, 63), ג'י סונג פארק, כריסטיאנו רונאלדו, ווין רוני (דימיטאר ברבאטוב, 66).

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully