וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוער מכבי ת"א עדיין מספר 1

5.5.2009 / 20:23

קבוצת הנוער של המועדון ניצחה את הפועל ירושלים 49:68 בגמר הפיינל פור וחגגה זכייה באליפות בזכות משחק מצוין של כרמל בוכמן

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

שוב הצהובים זוכים באליפות

אחרי שסיימה את העונה הסדירה עם מאזן מושלם של 22 ניצחונות מ-22 משחקים, מכבי תל אביב השלימה את המשימה כשזכתה בתואר האליפות בזכות ניצחון מרשים ומשכנע על הפועל ירושלים 49:68, שהוציא את החגיגות לדרך באולם בראשון לציון. בכך הצהובים משלימים לדאבל אחרי שזכו גם בגביע, ורשמו אליפות שלישית ברציפות.

רק לפני שבוע וחצי העפילו שתי הקבוצות לגמר הפלייאוף, כשהצהובים גברו על מכבי רעננה 72:88 ואילו ירושלים ניצחה במשחק צמוד נוסף את בני הרצליה 65:75. הפעם הפערים בין השתיים היו גדולים וכבר במהלך המחצית הראשונה ברור היה מי הקבוצה שהולכת להניף את צלחת האליפות.

הצהובים שוב נהנו מיכולת גבוהה של הכוכב שלהם, כרמל בוכמן, שקלע עם סיום הרבע הראשון והוביל את מכבי תל אביב ליתרון 10:24 בסיומו. ברבע השני ניסו שחקניו של דניאל ששר לקזז בהפרש אבל מכבי ירדה להפסקה ביתרון 26:41. ברבע השלישי ההפרש רק צמח, כאשר ירושלים נתקעה בהתקפה (קלעה עשר נקודות בלבד ברבע) ואיפשרה לבוכמן לברוח עם קבוצתו ליתרון 36:54 בסיום הרבע. חלום הגביע של ירושלים נגוז באמצע הרבע כאשר ההפרש גדל ל-20 לאחר סל של טמיר שמחוני. הדקות האחרונות היו לפרוקוטול בלבד, מכבי ניצחה 49:68 והחלה את הצהלות המסורתיות.

הירבו לקלוע למכבי תל אביב: כרמל בוכמן 19 נקודות, טמיר שמחוני 15, דניאל דקלו 11. להפועל ירושלים: עידן רג'ואן 11, גילרן כהן 7.

טישמן: "מתחילת המשחק הראינו מי יותר טובה"

מאמן מכבי תל אביב, אריק ג'ימייטיס, בעיקר שיבח את הבחורים שלו, ואמר: "אני רוצה שהם יילכו לצבא, שיגדלו, שיהנו מהחיים ויפרחו". נמרוד טישמן, שנתן משחק מצוין, הוסיף: "זה יותר מלחיץ לבוא פייבוריט, אבל שלטנו מתחילת המשחק והראינו מי יותר טובה, ואני שמח שניצחנו. אני עוד לא יודע איפה אני אהיה בעונה הבאה. אנחנו נחליט בחודש הקרוב".

מאמן הפועל ירושלים, דניאל ששר, ניסה להסביר מה קרה לשחקניו, ואמר: "אני מאוכזב בגלל המשחק. אפשר להפסיד אבל יכולנו לשחק יותר טוב. זה יכול לקרות במעמדים כאלה, אבל בכל זאת כשזה קורה, זה נורא מאכזב".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully