וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "ברצלונה מול יונייטד - הגמר החלומי"

נשיא ברצלונה רוצה לראות את שחקניו עוברים את צ'לסי בגומלין חצי גמר האלופות (21:45, ערוץ 2). באלאק: "דרוגבה מתעלה במשחקים גדולים"

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שבוע חלף מאז תוסכלה ברצלונה על ידי צ'לסי בדרך ל-0:0 מאכזב בקמפ נואו, ואיך שהכל השתנה. מי שחשב שהתוצאה פרי מוחו הקודח של חוס הידינק תשבש לברצלונה את העונה, טעה טעות מרה. הקטלונים מחצו 2:6 את היריבה הגדולה ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, ומגיעים לגומלין חצי הגמר בלונדון (רביעי, 21:45, ערוץ 2) אחרי שכל סופרלטיב אפשרי נקשר בשמם.

זו הפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות ששתי הקבוצות מתעמתות בליגת האלופות, כשבברצלונה זוכרים כי אלו שהדיחו אותן בשנים האחרונות היו אנגליות ואת צ'לסי לא ניצחו הבלאוגרנה בארבעת המפגשים האחרונים. תיקו מאופס נוסף ישלח את המשחק להארכה, וזה דבר שלא קרה בשלב חצי הגמר של ליגת האלופות מאז 1992.

הידינק ניטרל באופן מושלם את החלק ההתקפי של ברצלונה במשחק הראשון, ולאחר ההצגה לעיני כל העולם בברנבאו, המאמן ההולנדי ודאי קיבל חיזוק לגישה בה נקט. אשלי קול סיים לרצות עונש הרחקה ויתפוס את עמדת המגן השמאלי בהרכב צ'לסי, בעוד ז'וזה בוסינגווה יוסט ימינה על חשבון ברניסלב איבנוביץ'. בחלק הקדמי של הכחולים צפוי ניקולא אנלקה לחבור לדידייה דרוגבה, לאחר שלא פתח במשחק הראשון.

הידינק עצמו ממשיך להתעקש כי הוא עוזב בתום העונה, אך זה לא מפריע לו להזהיר את שחקניו לגבי עתידם: "אפשר לראות לאורך ההיסטוריה ששחקנים מתעלים בחודשים אפריל-מאי לקראת העונה הבאה, מתוך ידיעה שהם צריכים לדאוג לעתידם. יש לי השפעה על השחקנים, אבל לא על האנשים המחליטים במועדון, אם כי אני תמיד יכול לתת המלצות. זה הזמן שלהם להוכיח מה הם שווים".

בצ'לסי מודעים למרכז ההגנה הרך שתעמיד ברצלונה, כאשר קרלס פויול מושעה ורפא מארקז פצוע, ומקווים שדידייה דרוגבה יצליח לנצל זאת כדי לכבוש. "אנחנו לא יודעים מה הם יעשו עם ההגנה שלהם, אבל דרוגבה בכושר מצוין ואנחנו צריכים אותו כמו שהיה נגד ליברפול", אמר מיכאל באלאק. "אני מכיר את יכולותיו והוא עדיין מצליח להפתיע אותי על המגרש. אין הרבה שחקנים שיכולים להתחרות איתו. כל פעם שיש משחק גדול הוא מתעלה, ואני מאמין שזה יקרה גם מול ברצלונה".

הרכב משוער: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה, ג'ון טרי, אלכס, אשלי קול, מיכאל באלאק, מייקל אסיין, פרנק למפארד, פלורן מאלודה, ניקולא אנלקה, דידייה דרוגבה.

הנרי מחוץ לסגל

איך אפשר להישאר באולימפוס למשך שבוע שלם? זו השאלה ששואלים עצמם אנשי ברצלונה מאז הניצחון הגדול במדריד. עכשיו, כאשר האליפות מונחת בכיסם, שחקניו של פפ גווארדיולה צריכים להתעלות בסטמפורד ברידג' ולהוכיח כי הדיבורים על אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה, תופסים גם מול יריבה אנגלית טקטית ועיקשת בצורה יוצאת דופן.

הנשיא ז'ואן לאפורטה כבר רואה באופק את האולימפיקו ברומא: "אנחנו צריכים עוד מאמץ אחד קטן בדרך לגמר חלומי מול מנצ'סטר יונייטד. אם נעפיל לגמר, זו תהיה סיומת נהדרת לעונה כי את הזכייה בליגה הבטחנו כמעט בוודאות. היה משחק נהדר נגד ריאל מדריד, בהחלט, אבל פנינו עכשיו לעבר הגומלין בלונדון".

ללא פויול ומארקז, גווארדיולה הימר על יא יא טורה כציוות במרכז ההגנה לג'רארד פיקה המצוין, כשכסיידו קייטה וסרחיו בוסקטס יעבו את הקישור ואנדרס אינייסטה יוסט לעמדה קדמית, בעקבות פציעתו של תיירי הנרי, שנותר מחוץ לסגל.

הצרפתי נחשב שותף בכיר לחלק ההתקפי הנפלא של ברצלונה, שספרה כבר 100 שערי ליגה העונה, לראשונה מאז עשתה זאת עם בובי רובסון ב-1997, וגם באירופה חוררה לא מעט רשתות. עכשיו, ללא הנרי, צ'לסי קוראת עליהם את התיגר המשמעותי מכולם, כשהכוונה בעיקר היא לגבי המאמן גווארדיולה, שהתקשה להתמודד עם המהלכים של האסטרטג ההולנדי מן הצד השני.

לאו מסי מאמין שמאמנו יעשה את ההתאמות הדרושות: "כל קבוצה עומדת בפני מכשולים בדרך, ואותם המאמן צריך לפתור. על המגרש, זו תהיה האחריות שלנו לעשות את העבודה, על פי הדרכת המאמן ועם אמונה מלאה ביכולות שלנו. אני לא מצפה למשחק פתוח, אבל לצ'לסי לא תהיה ברירה אלא לתקוף וזה יכול להקל עלינו".

הרכב משוער: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, יא יא טורה, אריק אבידאל, סיידו קייטה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, לאונל מסי, סמואל אטו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully