וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: שוב, דרבי בגמר הפלייאוף

הפועל ראשל"צ ואס"א ת"א סיימו שוב בתיקו (22) במשחק השלישי בסדרת חצי הגמר. בזכות הניצחון במשחק הראשון הקבוצה של פרנקל בגמר

סדרת גמר הפלייאוף בכדוריד מזמנת לנו, שוב, את המפגש בין שתי הקבוצות הבכירות של הענף, הפועל ומכבי ראשון לציון. האלופה האדומה הצליחה להעפיל לגמר לאחר שסיימה את המשחק השלישי בסדרת המרתקת נגד מחזיקת גביע המדינה, אס"א תל אביב, בשוויון 22.

הסדרה המצוינת והצמודה בין הפועל ראשון לציון ואס"א תל אביב הגיעה היום (שלישי) למשחקה השלישי, לאחר שבמשחק הראשון ניצחה האלופה מעיר היין בנקודה (32:33) ואילו במשחק השני הצליחו התל-אביבים לכפות שוויון 30. אס"א הייתה צריכה ניצחון ביותר משער אחד כדי לעשות מיני-סנסציה ולהדיח את האלופה, שהייתה צריכה מנגד ניצחון ביתי או תיקו.

האורחים מתל אביב פתחו טוב את המשחק ועלו ליתרון בן שני שערים, 3:5, כזה שהיה מספיק להם לעלייה ועד המחצית הצליחו אפילו להעלותו, כאשר הם יורדים להפסקה עם יתרון 10:13. המשחק המשיך להיות צמוד מאוד ושלוש דקות לסיום נרשם שוויון 21. שיר טוראל העלה את אס"א ל-21:22, עידן מימון איזן ל-22. אס"א יצאה להתקפה, אבל הכדור שהקשית ערן אברמוביץ' מעל שוער הפועל קמישב, פגע בקורה.

הפועל ראשון לציון תתמודד, כאמור, נגד יריבתה המושבעת מעיר הייון, מכבי, שכבר העפילה לגמר לאחר 'סוויפ', 0:2 על מכבי תל אביב. סדרת הגמר תהיה האחרונה, לפחות לתקופה הקרובה של מאמן מכבי, גלעד מאור, שהודיע כי יעזוב את הקבוצה בתום העונה.

פרנקל: "עכשיו זה הזמן לגלאקטיקוס"

קשה לומר שהתיקו הזה לא גרם לעונג לסער פרנקל, מאמן הפועל ראשון לציון, שבהחלט הראה כמה הוא שמח לחזור למעמד הגמר. "סיימנו בתיקו, וכנראה שאנחנו אוהבים את זה הכי קשה שבעולם", אמר פרנקל. "עברנו בסדרה קבוצה אדירה. הם ענקיים, כל כך מאומנים והם באים עם כל כך הרבה מחשבה והגנות. לאנשים זה נראה כאילו ברור מאליו, אבל עברנו קבוצה אדירה. כמעט ואין לנו זמן לנוח, אבל עכשיו זה הזמן לגלאקטיקוס. נעשה באמת את כל המאמצים כדי שהצלחת תישאר שלנו".

ישראל ברנר, שזכה עם אס"א תל אביב בגביע, אך פספס בשיניים את הגמר, אמר: "עשינו עונה גדולה ועשינו התקדמות עצומה מקצועית ומנטלית. כנראה שהמסורת של הפועל ראשון לציון יותר חזקה. אנחנו מסתכלים על חצי הכוס המלאה. הקבוצה עמדה על הרגליים ושיחקה כדוריד חיובי. לסיכומו של עניין המשחק הראשון כנראה הכריע. אני מוריד את הכובע בפניהם, עידן מימון נתן במאני טיים דקות גדולות. עכשיו אנחנו הולכים קדימה".

* הפועל רמת גן תשחק עונה נוספת בליגת העל אחרי ששרדה את משחקי המבחן מול עירוני רחובות מהליגה הלאומית. אחרי שבמשחק הראשון רמת גן ניצחה בהפרש של שבעה שערים (22:29), רחובות הפעם ניצחה למול 350 צופים 20:25, מה שלא הספיק לה כדי לעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully