וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת אירופה הטרייה בדרך לישראל?

פנאתינייקוס היוונית וסגניתה צסק"א מוסקבה הוזמנו לטורניר קיץ יוקרתי שמתכננת מנהלת הליגה, אך טרם אישרו רשמית את הגעתן. ריטאס אישרה

מנהלת ליגת העל צפויה לקיים הקיץ טורניר יוקרתי, ראשון מסוגו בישראל, בהשתתפות מיטב הקבוצות האירופאיות והמקומיות. בשלב זה עדיין מקיימים אנשי המנהלת מגעים אל מול מספר מועדונים אירופאים מובילים, אולם ההכרזה הרשמית על קיום הטורניר אמורה להתקבל בשבועות הקרובים.

בשלב זה הוזמנו אל הטורניר אלופת אירופה הטרייה, פנאתינייקוס אתונה; סגניתה, צסק"א מוסקבה; וריטאס וילנה הליטאית. השתיים הראשונות טרם אישרו רשמית את הגעתן, אך על פי גורמים במנהלת "שלחו מסרים חיוביים"; ריטאס אישרה. כמו כן צפוי הטורניר לכלול את אלופת טורקיה – ככל הנראה אפס פילזן או פנרבחצ'ה/אולקר. זהות הקבוצה האירופאית החמישית לא ידועה בשלב זה. גם אולימפיאקוס פיראוס זכתה לפנייה, אבל הודיעה כי לא תוכל להגיע ארצה.

הקבוצות המקומיות הצפויות ליטול חלק בטורניר הן מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ומכבי חיפה. הטורניר, שייערך בראשית חודש אוקטובר – לאחר היורובאסקט בפולין ולפני משחקי גביע ווינר – לא יכלול קבוצות ספרדיות, בשל בעיית לוחות זמנים. מנצחת הטורניר צפויה לגרוף סכום כסף נאה.

לא התקבלה תגובה ממנהלת הליגה לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully