וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסיים ולהתחיל לנוח

שלוש סדרות בפלייאוף העליון פתוחות לחלוטין, אך הפועל ירושלים תנסה לסגור את הסיפור. כדי שזה יקרה היא זקוקה לניצחון נוסף על נהריה

המשחק השלישי בסדרות הפלייאוף העליון והתחתון של ליגת העל בכדורסל יוצאות לדרך, והנה ההמלצות למחזור המשחקים שנערך ביום חמישי:

משחק מספר 62: מכבי חיפה - בני השרון (4+). אחרי שכל קבוצה איבדה את יתרון הביתיות, תנסה חיפה לנצל את היתרון שקיבלה לאחר שסיימה במיקום גבוה יותר ולעלות ל-1:2 בסדרה. אלא שבני השרון כבר הוכיחה שיש לה עוד הרבה מה לתת וגם במשחק האחרון שנערך אצלה בבית היא עשתה את העבודה, אך פישלה רק בשל החלטות לא נכונות ברגעים המכריעים. להערכתינו, בני השרון תגנוב שוב ניצחון חוץ. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 64: הפועל חולון - הפועל גלבוע/גליל (4+). גם בסדרה הזו שתי הקבוצות גנבו את יתרון הביתיות בשני המשחקים הראשונים, אך נראה שחולון נכנסה לעניינים והפנימה את גודל המעמד, כאשר בריאן טולברט נתן את התפוקה הרגילה שלו בדקות המכריעות ותרם רבות לניצחון של האלופה במשחק האחרון. גלבוע/גליל הוכיחה בשני המשחקים שהיא קבוצה מוכשרת, אך לא ברור אם היא תצליח שוב לנצח באולם הפחים. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 66: הפועל ירושלים - עירוני נהריה (11+). ירושלים כבר עם רגל וחצי בפיינל פור ונשארו לה עוד 40 דקות נוספות כדי לפתוח במנוחה הקצרצרה עד מעמד ארבע האחרונות. במשחק הראשון זה היה צמוד במלחה ונגמר רק בשתי נקודות הפרש, אך במשחק השני ירושלים הצליחה לנצח במשחק חד צדדי לחלוטין ב-13 הפרש. גם הפעם ירושלים תנצח, אך לא ב-11 הפרש. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 68: גבעת שמואל - מכבי ראשון לציון. ומנגד לצרות של העשירים, גבעת שמואל נמצאת עם רגל וחצי בליגה הלאומית ובמשבר קשה מאוד שממנו יהיה לה קשה להתאושש. הקבוצה לא מפסיקה להפסיד והניצחון האחרון שלה הושג איפשהו בתחילת הסיבוב השני. ראשון לציון שנמצאת עם יתרון של 0:2 בסדרה תשלים סוויפ ותבטיח הישארות בליגה, הרבה בזכות האוהדים החמים שלה שילוו אותה פעם רביעית העונה לאור יהודה. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 76: מכבי תל אביב - עירוני אשקלון (יחסים טרם נקבעו). אחרי שהם איבדו את המשחק הראשון, במכבי תל אביב עשו הכל כדי להוכיח לאשקלון שהמעידה שלהם היא חד פעמית. את זה בדיוק קיבלנו במשחק השני והצהובים נראו חדים מתמיד ולא איפשרו לאשקלון אפילו לקוות לניצחון. מבלי שאנחנו יודעים את ההפרש, נראה שכוח ההרתעה חזר למכבי תל אביב, שתנצח את המשחק בלפחות בשמונה-עשר הפרש. ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully