וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה נזכרה איך מנצחים

הוילאנס שברו רצף של 9 משחקים ללא ניצחון אחרי 0:1 על האל סיטי משער של קארו בדקה ה-34. קבוצתו של פיל בראון לא מצליחה לברוח מהתחתית

המשחק הערב (שני) בין אסטון וילה והאל סיטי במסגרת המחזור ה-35 באנגליה, היה סוג של קרב על הלחם והחמאה. מצד אחד המארחת, אחת הקבוצות המרעננות באי הבריטי העונה, זו שמנסה להגיע אל המקום החמישי ואל גביע אופ"א, אך באותו זמן גם כזו שלא ניצחה כבר תשעה משחקים רצופים. מצד שני, מועדון סימפטי וקטן שיודע משהו על רצפים שליליים, וזה שפתח את העונה באופן מדהים, וכעת הוא בסך הכל מנסה להישאר בליגה הבכירה. שתי הקבוצות ידעו כי שלוש נקודות, משמעותן צעד גדול בדרך להשגת המשימה, אלא שכעבור תשעים דקות שמחה רק קבוצה אחת - וקוראים לה אסטון וילה.

החבורה של מרטין אוניל היתה טובה יותר במהלך המחצית הראשונה, וזה השתלם לה בדקה ה-34. אשלי יאנג הנהדר העביר כדור משמאל הישר לג'ון קארו, והנורבגי הבינלאומי הבקיע את שערו העשירי העונה כדי לקבוע 0:1 למארחת. שחקני האל טענו לנבדל, אך השופט הצביע אל קו האמצע. במחצית השניה חיפשה האל את השוויון, אך לא היתה מספיק יעילה ומסוכנת, והנקודות הולכות לבירמינגהאם.

אסטון וילה סוף סוף מנצחת, ובעזרת שלוש הנקודות עולה למקום החמישי בטבלה על חשבון אברטון, וסדר המשחקים הקל יחסית שלה (פולהאם, מידלסבורו, ניוקאסל) אמור לעזור לה לשמור עליו עד תום העונה. האל, מצידה, ניצבת עם שלוש נקודות מעל הקו האדום, ותחפש נקודות יקרות במחזור הבא, אז תפגוש את סטוק סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully