וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ומכבי חיפה סיימו בתיקו 0:0

מכבי חיפה ובני סכנין סיימו בתיקו 0:0 במשחק נורא, ששירת את הפועל ת"א, שנשארה בפסגה, ואת הכח ר"ג, שהתקרבה בטווח עין למקום ה-10

אם מכבי חיפה לא תהיה אלופה בסוף העונה, אלישע לוי יסמן את המשחק בסכנין כנקודה שחורה. הקבוצה שלו שוב לא נראתה טוב, שוב לא הייתה תכליתית, שוב לא סיכנה את השער ושוב שיחקה כדורגל לא יצירתי וחסר מעוף. הפעם, לא היה לה את המזל לכבוש שער ולנצח. סכנין עמדה בפרץ והמשחק הסתיים ב-0:0. נקודה שמשווה את מספר הנקודות של חיפה להפועל תל אביב, אבל משאירה את האדומים במקום הראשון בזכות יחס שערים עדיף.

הלחץ מדבר במחחזורי הסיום, והשתיים הללו הולכות לפוטו פיניש מדהים, שאולי יוכרע במשחק העונה ביניהן בקרית אליעזר ביום שני. ובכל זאת, מקבוצה שמתיימרת לקחת אליפות אפשר לצפות להראות כדורגל קצת יותר חיובי ונועז. אלישע לוי אמנם פתח בהרכב התקפי, אבל סכנין שלטה בעניינים במחצית הראשונה. אוקוצ'ה וחלאילה היו פעילים, אבל החלוץ הגנאי נכשל פעם אחר פעם להכניע את דוידוביץ'.

במחצית השניה התהפכו היוצרות. חיפה שלטה ללא עוררין בשדה המשחק, אבל שוב נחשפה הבעיה העיקרית שלה - יצירת מצבים. כשיניב קטן נסגר ושוב תופס יום חלש, הירוקים מתקשים. ההתקפות הפכו מסורבלות, המצבים ספורים והתוצאה נותרה מאופסת. מנגד, דוידוביץ' רשם את הצלת העונה כשמנע מהמחליף איברהים בסיט להפוך לגיבור היום של אוהדי הפועל תל אביב.

בסיום, חיפה מאבדת את יתרון שתי הנקודות שפתחה בעקבות התיקו בדרבי התל אביבי בשבוע שעבר. סכנין יכולה להתעודד מהנקודה, אבל העונה שלה רחוקה מסיום. הכח קרובה אליה שלוש נקודות והקבוצה המשתפרת של ערן קוליק, ששוב הוכיחה שיש לה הרבה כדורגל ולא רק אגרסיביות, תמשיך להילחם על הימנעות מהמבחנים עד לסיום העונה. בשבוע הבא, היא יוצאת לבלומפילד.

מהלך המשחק

דקה 14: אוקוצ'ה הכין כדור מצוין למנדס, שמ-16 מטרים בעט כדור חלש שהתגלגל החוצה.

דקה 27: משומר הוציא כדור רוחב, פנטאני השאיר לקולמה שהגיע מאחור, אבל בעט החוצה ממצב נוח.

דקה 28: גנאים השאיר לסואן שבעט בשמאל כדור חזק מ-25 מטרים, דוידוביץ' התעופף והדף מצוין.

דקה 30: עותמן העלה כדור ארוך לעבר הרחבה, אוקוצ'ה המשיך בבעיטת יעף מרהיבה, אך פספס את המסגרת במעט.

דקה 35: בוקולי מצא את פנטאני במרחק חמישה מטרים מהשער, אך החלוץ לא בעט, התבלבל ברגליים ואיבד את הכדור וההזדמנות.

דקה 36: מהלך נפלא של סכנין. חילופי מסירות בין נובואה, מנדס ואוקוצ'ה השאירו את האחרון לבד מול דוידוביץ', אבל הבעיטה של הגנאי הייתה רעה ולא מדויקת.

דקה 40: חלאילה העביר כדור גובה מימין לשמאל, גנאים הגיע נפלא, אבל לא פגש טוב בכדור ולא הצליח לנווט אותו אל המסגרת.

דקה 44: קטן הגביה קרן משמאל, חרזי הסתנן ונגח ליד הקורה.

דקה 53: מהלך נפלא של חיפה. קטן הקפיץ כדור לעבר הרחבה, פנטאני הסתנן ובנגיעה הקשית מעל מאיר כהן, אך הכדור הלך לרשת החיצונית.

דקה 56: בנגיעה הראשונה שלו בכדור, בסיט הפציץ ממרחק ולא היה רחוק מהשער.

דקה 78: פנטאני חדר לרחבה, אבל במקום למסור כדור רוחב לשחקן פנוי, בעט מזווית קשה החוצה.

דקה 81: אבו ריא שלח כדור ארוך לבסיט שהגיע לעימות ישיר מול דוידוביץ', אבל בעט חלש והשוער הדף.

דקה 83: גולסה הסתובב, חלף על פני שני שחקנים ובעט מ-18 מטרים כדור ששרק ליד הקורה.

דקה 89: הזדמנות ענקית לחיפה. רפאלוב קיבל כדור בתוך הרחבה, התגבר על מגני סכנין וירה כדור חזק שפגע במשקוף ונחת לפני קו השער.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן; עלי עותמן, טל חן, פטי יא יא, מהראן אבו ריא; עבאס סואן, סרחיו נבואה, חלאד חלאילה (יניב לוזון, 75), חאמד גנאים; דיוניסיו מנדס (אושרי גיטא, 69), אבודו אוקוצ'ה (איברהים בסיט, 55).

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, אלון חרזי, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל (אייל גולסה, 65), גוסטבו בוקולי (אוסיי רנספורד, 73), יניב קטן; שלומי ארבייטמן (ליאור רפאלוב, 59), ת'מבינקוסי פנטאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully