וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע והפועל עכו עלו לליגת העל

אחי נצרת נפרדה ב-1:1 ביתי מקרית אתא, שהעלה את שתי הקבוצות רשמית לליגה הבכירה. מכבי הרצליה והפועל חיפה נפרדו ב-0:0

צדיקים, מלאכתם נעשית בידי אחרים. אחרי שבשבועיים האחרונים לא הצליחו הפועל באר שבע והפועל עכו לעשות את העבודה ולהשלים את העלייה לליגת העל בעצמן, הן קיבלו הערב (שני) עזרה ממקום בלתי צפוי - האחרונה בטבלה עירוני קרית אתא. הקבוצה של רוני דורה חזרה מעילוט עם 1:1 במשחק נגד מכבי אחי נצרת. המשמעות - הפער בין באר שבע ועכו לבין אחי נצרת עומד על 14 נקודות, כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לתום העונה. באר שבע ועכו עולות רשמית לליגת העל ולמרות שזה לא קרה ממש בסטייל, הן יכולות להתחיל לחגוג.

במשחק עצמו העלה אדהם האדיה את אחי ליתרון 0:1 בדקה ה-18, אך רותם שמול, המושאל ממכבי פתח תקוה, איזן בדקה ה-65. נצרת נותרה במקום השישי עם 39 נקודות, ופספסה הזדמנות פז להתקרב להפועל רעננה החמישית, במקום ממנו עולים לליגת העל. קרית אתא עדיין רחוקה 10 נקודות מחוף מבטחים, וככל הנראה נגזר עליה לרדת לליגה א'. אגב, כתוצאה מהנקודה הבודדת שהדיגה נצרת, תוכל בסוף השבוע גם הפועל רמת גן להבטיח את עלייתה לליגת העל.

מוקדם יותר, אחרי שנענשה בהפסד טכני מול בני לוד בעקבות שיתופו של גליל בן שנן, החזירה לה הפועל חיפה נקודה אחת כשסיימה ב-0:0 עם מכבי הרצליה. מוליכת הטבלה, שכבר הבטיחה את עלייתה לליגת העל, העלתה את מאזנה ל-55 נקודות. מכבי הרצליה עלתה למקום התשיעי עם 31 נקודות, אך היא רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום ה-11, שמוביל למשחקי המבחן נגד הירידה לליגה א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully