וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי היפיה מצטרף לבאייר לברקוזן

הבלם הפיני עוזב את אנפילד לאחר 10 שנים ויחתום לשנתיים בשורות הקבוצה מהבונדסליגה. דיווח: ליברפול במו"מ עם אלברו נגרדו מאלמריה

סמי היפיה, הבלם הפיני הוותיק של ליברפול, יעזוב את אנפילד בקיץ ויצטרף לבאייר לברקוזן הגרמנית. "היפיה עבר בדיקות רפואיות ויצטרף לחבריו החדשים בקיץ", נכתב בהודעה רשמית שפרסמה ליברפול. "הפיני הבינלאומי הרוויח סטאטוס של אגדה באנפילד בשל התרומה שלו להצלחת המועדון בעשור האחרון. הוא עוזב את ליברפול עם איחולי הצלחה מכל האוהדים".

היפיה התייחס למעבר בראיון לאתר הרשמי של לברקוזן: "השיחות עם לברקוזן היו מאוד חיוביות. הם נתנו לי הרגשה שהם רוצים להחתים אותי. אני מחכה למעבר ללברקוזן, ומקווה שתהיה לנו תקופה מוצלחת ביחד". המנהל הספורטיבי, רודי פלר, הוסיף: "סמי יוסיף ניסיון ונוכחות לקבוצה הצעירה שלנו".

היפיה, שבאוקטובר יחגוג את יום הולדתו ה-36, יצטרף למועדון הגרמני לתקופה של שנתיים. הוא שיחק בליברפול מאז 1999 ועזר למועדון לזכות בשני גביעים אנגליים, שני גביעי ליגה, גביע אופ"א וכמובן בליגת האלופות ב-2005. במהלך הקריירה שלו רשם היפיה 317 הופעות בפרמיירליג.

בתוך כך, פורסם היום כי ליברפול מעוניינת להחתים את חלוצה הספרדי של אלמריה, אלברו נגרדו. החלוץ בן ה-24 כבש העונה 19 שערי ליגה, אך הבעיה מבחינת האדומים היא שלריאל מדריד, קבוצת נעוריו, יש אופציה לרכוש אותו תמורת 4.4 מיליון ליש"ט עד סוף יוני. נגרדו אישר כי הוא מעוניין לעבור לליברפול: "לשחק לצד פרננדו טורס יהיה חלום. לא דיברתי עם רפא בניטז, אבל הבנתי שיש מגעים בין המועדונים. לשחק באנגליה תהיה הזדמנות נהדרת עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully