וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמסטרונג לא מרגיש מוכן לג'ירו

הרוכב סיים שני בטור של ניו מקסיקו, אך היה רוצה עוד כמה שבועות של הכנה כדי להיכנס לכושר. על מה הוא חולם? "רוצה קבוצה משלי"

לאנס ארמסטרונג לא מרגיש מוכן לג'ירו האיטלקי שייערך החודש. רוכב האופניים בן ה-37 התאושש מהשבר בעצם הבריח, פציעה שנגרמה במהך התרסקות בוואלטה הספרדי, ואף סיים שני בטור של ניו מקסיקו, מירוץ שהיווה הכנה לג'ירו, אבל האמריקאי לא מרוצה. "הייתי רוצה להיות במרכז העניינים", אמר ארמסטרונג בראיון ל"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי, "עוד שלושה שבועות של הכנה יכלו לעזור לי".

"אחרי התאונה שאלתי את עצמי 'לאנס היקר, מדוע אתה עדיין על אופניים?'. חזרתי לאופניים, והייתי צריך להתאושש מנטלית". ארמסטרונג חזר להיתחרות בינואר השנה כדי לקדם את מאבקו בסרטן באמצעות קרן הצדקה שלו, וזאת יותר משלוש שנים לאחר שפרש מרכיבה.

ארמסטרונג, זוכה שבע פעמים בטור דה פראנס, לא מוותר על הופעה נוספת בטור הצרפתי. "זה תלוי באימונים שאערוך בחודשים הקרובים". בינתיים הרוכב של קבוצת אסטנה מטפח חלום אחר - להיות הבעלים של קבוצת רכיבה. "הייתי רוצה קבוצה משלי, להיות הבעלים, המנהל הספורטיבי ורוכב. אתם העיתונאים תדעו יותר ביולי, אפילו שאנו בעיצומו של משבר כלכלי וישנן חשדות על שימוש בסמים, דברים שמקשים על גיוס ספונסרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully