וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי הולך על גחלים

בופון עזב בזעם אחרי ה-2:2 המאכזב עם לצ'ה, האוהדים דורשים את ראשו והתקשורת מדווחת שפרארה עשוי להחליפו. מאמן יובה בצרות

עד לפני כמה שבועות יובנטוס השמיעה קולות של מועמדת לאליפות, וחלמה גם להגיע רחוק באירופה. אחרי התיקו 2:2 המפתיע והמאכזב עם לצ'ה החלשה, הביאנקונרי מקווים לשמור על המקום השלישי המוביל לליגת האלופות. באיצטדיון האולימפי של טורינו נשבו רוחות רעות במהלך המשחק ואחריו, וניכר שהלחץ והעצבים הרקיעו לשיא חדש.

הגדיל לעשות שוער הקבוצה ג'יג'י בופון, שלא ירד עם חבריו לחדר ההלבשה במחצית, ובסיום המשחק עזב במהירות את האיצטדיון מבלי לדבר עם איש. "בופון כעס והיתה לו זכות לכעוס", גונן חלוץ הקבוצה, וינצ'נזו יאקווינטה, על שוערו. "כולנו צריכים לכעוס על עצמנו, כי אסור לזרוק כך עונה שלמה. עלינו להבין ממה זה נובע ולשמור על קור רוח".

הגברת הזקנה לא רשמה ניצחון מאז ה-1:4 המרשים על רומא בסוף מרץ, ומאז גם הודחה מהגביע האיטלקי. רבים מהאוהדים מאשימים את המאמן קלאודיו ראניירי בהידרדרות המועדון ודורשים את החלפתו. הנהלת יובה כבר הביעה בעבר את תמיכתה בראניירי, אבל התקשורת האיטלקית טוענת כי הוא לא ימשיך בסוף העונה.

ראניירי הודה כי עתידו בקבוצה "תלוי ביכולת של המועדון להאמין במאמנו". עיתון "טוטוספורט" דיווח היום כי יובה שוקלת למנות את עוזר מאמן נבחרת איטליה ומגן העבר של הקבוצה, צ'ירו פרארה (42), למאמן הקבוצה, בארבעת המחזורים שנותרו עד לסיום העונה. פרארה אהוב מאוד ביציעים, עוד מימיו כשחקן, ומוערך על ידי הנהלת הקבוצה בתוקף תפקידו כמנהל אקדמיית הנוער של יובה. אם אכן כך יקרה, זו תהיה נקודת ציון בדברי הימים של מועדון הפאר, שלא פיטר מאמן באמצע העונה מזה 40 שנה.

"לאוהדים יש זכות למחות, אך האווירה הזו לא אידיאלית עבורנו ולא מוציאה את הטוב שבנו", הוסיף יאקווינטה לגבי מצב הקבוצה. "יש לנו סיכוי להשיג את המטרה שלנו, אך אסור לנו לטעות בהמשך".

בתוך כך, בלם אלופת העולם איטליה וריאל מדריד, פאביו קנבארו, טס ביום ראשון לארץ המגף כדי לעבור בדיקה רפואית ולדון עם ראשי יובה על חזרתו לשורות הקבוצה. בסוף העונה קפטן האזורי יהיה שחקן חופשי, וריאל לא הציעה לבלם בן ה-35 חוזה חדש.

גליאני: "אינטר יציבה, אבל מילאן משחקת יותר יפה"

למילאן לא מפריעות הצרות של יובה. להיפך. הרוסונרי הגדילו את הפער מהגברת הזקנה ל-4 נקודות אחרי שניצחה בקטאניה 0:2, וכשהסקודטו לא נראה ממשי, אפשר לפחות לנסות להבאיש את ריח חגיגות האליפות שמתכננת היריבה השנואה אינטר.

"אינטר הייתה יותר יציבה העונה", אמר סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני, "אבל אנחנו משחקים כדורגל טוב יותר. מילאן זכתה בתארים אירופים כי היא משחקת כדורגל טוב ויפה יותר. העונה הייתה חסרה לנו רק יציבות, כי הכדורגל היה טוב".

לדעתו של גליאני, זלאטן איברהימוביץ' הוא הסוד להצלחתה של אינטר העונה, וכן הפציעות מהן סבלה מילאן. "אם אינטר וזלאטן היו סובלים מאותה כמות פציעות שאנחנו וקאקה סבלנו, דברים היו מתפתחים אחרת. מילאן הייתה נאבקת עד הסוף על האליפות", אמר גליאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully