וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: שלוש המוליכות לא ניצחו

המובילה ולז סרספילד סיימה בתיקו 0:0 עם סן מרטין, לאנוס הובסה על ידי אסטודיאנטס 3:0, ארחנטינוס ג'וניורס ניצחה 0:2 את קולון

המחזור ה-12 בליגת הקלאוסורה שוחק היום (ראשון) והוא יינעל במהלך הלילה. המוליכה ולז סרספילד סיימה בתיקו ללא שערים עם סן מרטין ונשארה במקום הראשון הודות להפסדה של לאנוס 3:0 לאסטודיאנטס. גם השלישית בטבלה, קולון, נוצחה על ידי ארחנטינוס ג'וניורס 2:0.

סן מרטין - ולז סרספילד 0:0

הקבוצה של ריקרדו גארקה סיימה בתיקו ללא שערים עם סן מרטין, לאחר ארבעה ניצחונות רצופים. זה גם היה משחקה הראשון, מאז המחזור הראשון שוולז מסיימת מבלי לכבוש כלל. למזלה, השנייה, לאנוס, הובסה 3:0 על ידי אסטודיאנטס, מה שהשאיר את ולז במקום הראשון.

לאנוס - אסטודיאנטס 3:0

הקבוצה של לואיס סובלדיה יכלה לעלות לפסגת הליגה, אך ספגה הפסד ביתי לא נעים מהקבוצה מלה פלאטה שעלתה בהרכב של מחליפים. מאורו בוסלי (39), פדריקו פרננדז (63) וראול איברביה (89) כבשו את השערים בניצחון המפתיע של אסטודיאנטס.

ארחנטינוס ג'וניורס - קולון 0:2

גם קולון, כמו שתי המוליכות, לא הצליחה לנצח, למרוץ שיכלה לצמצם את הפער לשתי נקודות מהמקום הראשון. ההפסד הגיע לארחנטינוס, דורגה לפני המשחק אחרונה בטבלה ועלתה אחריו, בעקבות הניצחון, למקום ה-18. איגנסיו קאנוטו (8) וגבריאל האוצ'ה (70) כבשו את צמד השערים.

בוקה ג'וניורס - באנפילד 3:2

הבוסטרוס כבר עם הפסד שני ברציפות מאז התיקו הביתי בסופר קלאסיקו, והתחתית מתחילה להתקרב לקבוצה של קרלוס איסצ'יה, שתיאלץ להתמקד בליברטדורס. באנפילד עלתה פעמיים ליתרון בבונבונרה מרגלי מאורו דוס סנטוס (29) וסבסטיאן פרננדז (53), כשבתווך השוותה בוקה עם שער של פאקונדו רוקאליה (45) ושער עצמי של חוזה דבאקה (58), אבל בדקה ה-90 הגיע שער הניצחון הדרמטי של ויקטור רובן לופז שהשאיר את המקומייים ללא נקודה לרפואה.

ניואלס אולד בויס - ריבר פלייט 0:1

גם יריבתה הגדולה של בוקה סיימה את המחזור עם הפסד דרמטי, והתרחקה לפער של שבע נקודות מהמקום הראשון. ניואלס עצרה את המיליונרים בביתה והשיגה שער יקר של מאורו פורמיקה בדקה ה-81 שהשאיר אצלה את שלוש הנקודות.

הורקאן - גודוי קרוז 2:3

הורקאן כבר עם שלושה ניצחונות רצופים שהעלו אותה עד המקום השלישי, עם הפנים קדימה. הפתיחה הייתה דווקא של גודוי שעלתה ליתרון בדקה השמינית משער של איבן בוריילו, אבל פאולו גולץ ופדריקו נייטו הפכו את התוצאה בצמד בזק בדקות 16 ו-17. מתיאס דה פדריקו הגדיל את היתרון ל-1:3 בדקה ה-55, ורוברטו חימנז רק צימק לאורחים.

תוצאות נוספות:

אינדפנדיינטה - טיגרה 1:4
לאינדפנדיינטה: לאו ריוס (34), דריו גנדין (39), דניאל מונטנגרו (54, 74). לטיגרה: קרלוס לונה (71).

חימנסיה לה פלאטה - סן לורנצו 2:1
לחימנסיה לה פלאטה: רובן מלדונאדו (53). לסן לורנצו פביאן בורדגראיי (82), גונזאלו ברחסיו (90+1).

חימנסיה חוחוי - רוסאריו סנטראל 1:0
אזקייל גונזאלס (43).

ראסינג קלאב - ארסנאל 1:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully