וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קאמבק של דרור פקץ'

רוכב אופני ההרים, שמתחרה בדר"כ בחו"ל, סיים ראשון במרוץ כביש בחיפה. "היעד הבא הוא לחזור לרמה בינ"ל טובה לקראת המטרות בחו"ל"

במרוץ אופני הכביש שנערך אתמול (שבת) בצומת הצ'ק פוסט בחיפה התחוללה דרמה גדולה כאר רוכב אופני ההרים דרור פקץ', מקבוצת Subaru-Gary Fisher העולמית, התקיף כבר בשלב מוקדם ואותת על העומד לבוא. התחרות שנערכה לראשונה בישראל כשהמנצח מוכרע לפי צבירת נקודות במאוצי ביניים ולא בשיטה הרגילה בה המנצח הוא הראשון שחוצה את קו הסיום, חייב את הרוכבים למרוץ אגרסיבי וטקטי.

פקץ', המחלים ממחלת הנשיקה, הוביל בפער ניכר לקראת הסיום, אך אז סבל מתקר בגלגל האחורי, מה שהשאיר את שאר הרוכבים להילחם על הנקודות שנשארו בקופה. פקץ', שהחליף גלגל והמשיך לקו הסיום כאשר הוא אינו יודע מה מצב הניקוד של האחרים, חצה את הקו אחרי דבוקת המובילים, אולם עדיין ניצח בזכות הנקודות שאסף לפני התקלה והוגדר כמנצח של התחרות כולה.

"היה לי יום טוב והרגשתי שלמרות שאין לי קבוצה אני שולט בתחרות גם מבחינה טקטית", אמר פקץ' בסיום. "הניצחון של שני המאוצים הראשונים נתן לי ביטחון ושקט נפשי לשלבים המאוחרים יותר". "הפנצ'ר", שאל את עצמו פקץ', "זאת הייתה דרמה אמיתית, אבל אני שמח שניצחתי למרות זאת. למזלי חוקי המרוץ פעלו לטובתי. אני מקווה להמשיך במגמת השיפור ולצמצם את הפער מהחודשים שהפסדתי בעקבות המחלה. היעד הבא הוא לחזור לרמה בין לאומית טובה לקראת המטרות בחו"ל.

פקץ' צפוי לצאת כבר בסוף השבוע הקרוב לאירופה לתחרות מבחן שתעיד על רמתו ומצבו הפיזי.

  • עוד באותו נושא:
  • דרור פקץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully