וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עפולה נתקלה בלב השרון

הצפוניים חשבו שזכו להגרלה נוחה בחצי הגמר, אך איבדו את יתרון הביתיות אחרי הפסד 89:82 במשחק הראשון. נתניה ניצחה 76:89 את הוד השרון

הליגה הלאומית מתקרבת לרגעי ההכרעה וההכרזה על העולות, כשהערב (ראשון) החלו סדרות חצי הגמר. אליצור מכבי נתניה לא התקשתה עם ניצחון ביתי על מכבי הוד השרון 76:89, בעוד הפועל עפולה הופתעה בביתה על ידי לב השרון, שניצחה 82:89 והעבירה אליה את יתרון הביתיות.

אחרי שנהנתה משבוע מנוחה בעקבות הניצחון החלק ברבע הגמר על הפועל טבעון, אירחה נתניה את הוד השרון שהדיחה את נצרת עילית. המארחים היו עדיין עמוק בשבוע החופש כשאישרו להוד השרון להוליך 33:40 במחצית, אך לאחר ההפסקה הפכו את התוצאה בדרך לניצחון 76:89 בסיום ויתרון 0-1 בסדרה. טוני וושהאם קלע 25 נקודות לנתניה, בעוד אלירן גואטה תרם 19 וערן אסנטי 17.

בהפועל עפולה ודאי שמחו כשראו את לב השרון מפתיעה את אשדוד ומדיחה את הקבוצה היומרנית מהדרום כבר ברבע הגמר, אך הערב גם הם הבינו עד כמה לב השרון קבוצה עיקשת ומסוכנת. האורחים הדהימו עם ניצחון חוץ 82:89 ולקחו את יתרון הביתיות. עמית שמחון הוביל את קלעי לב השרון עם 28 נקודות, ונעזר ב-17 ו-12 ריבאונדים של אדריאן אוטר. דניס קאר ואילן נניקשווילי קלעו 21 כל אחד עבור עפולה, אך זה לא הספיק.

במשחק המרכזי של הפלייאוף התחתון הערב, ניצחה יקנעם/מגידו 107:109 ביבנה לאחר הארכה והתקרבה להישארות. 32 נקודות ו-18 ריבאונדים של דרייטון עשו את העבודה עבור האורחים, שנהנו משישה שחקנים נוספים בדאבל פיגרס.

אליצור רמלה כבר הבטיחה את הישארותה בליגה והערב לא השקיעה מאמצים מיוחדים מול הפועל בארי. האורחים ניצחו 70:81, כשהרן שיפמן מוביל עם 26 נקודות וסדריק ג'קסון מוסיף 24 ו-20 כדורים חוזרים במשחק דומיננטי מתחת לסלים.

אליצור כוכב יאיר רשמה ניצחון ראשון בפלייאוף, כשהביסה 74:113 את בית"ר בנימינה החלשה. סטייסי מורייני כיכב במדי כוכב יאיר עם 32 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully