וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחון רביעי ברציפות לאספניול

החבורה של פוצ'טינו הביסה 0:3 את ולנסיה. מאיורקה גברה 1:2 על חטאפה המדרדרת. ניצחון דרמטי וחשוב לרקראטיבו 1:2 בחוץ על אוסאסונה

לאחר השישייה ההיסטורית של ברצלונה בברנבאו של ריאל מדריד, שאר המחזור ה-34 בליגה הספרדית די מתגמד, אולם בכל זאת נערכו משחקים חשובים, בעיקר כנגד הירידה. ספורטינג חיחון סיימה ב-1:1 עם אתלטיק בילבאו, דפורטיבו לה קורוניה השיגה ניצחון 0:1 חשוב על ויאדוליד. אלמריה גברה בחוץ 0:2 על ראסינג סנטאנדר, ואילו מאיורקה, ללא דודו אוואט, ניצחה בביתה על חטאפה המדרדרת 1:2. אוסאסונה אירחה את רקראטיבו הואלבה לקרב תחתית חשוב, וספגה הפסד בית דרמטי 2:1.

אספניול המשיכה את המומנטום החיובי שלה, לאחר שהביסה בביתה 0:3 את ולנסיה. את ההפסד של הלוס צ'ה ניצלה היטב אתלטיקו מדריד שגברה 0:2 בחוץ על בטיס וחזרה למאבק על המקום הרביעי.

אספניול - ולנסיה 0:3

הריצה המדהימה של הקבוצה הקטלאנית נמשכת והיא השיגה ניצחון רביעי ברציפות בליגה. אחרי שהייתה ממוקמת זמן רב בירכתי הטבלה, הקבוצה של מאוריציו פוצ'טינו, שועשה חיל בקבוצה, התרחקה מהקו האדום עד כדי ארבע נקודות. אספניול הביסה את ולנסיה משערים של רומן מרטינז (66), ניקולס פרחה (82) ופנדל של ננה בדקת הסיום.

בטיס - אתלטיקו מדריד 2:0

הקולצ'ונרוס לא מוותרים על המקום הרביעי בליגת האלופות והשיגו ניצחון שלישי ברציפות על הקבוצה מסביליה, שעדיין נמצאת בסכנת ירידה. דייגו פורלאן ניצל בישולים של מקסי רודריגז בדקה ה-14 ולואיס גרסיה בדקה ה-89 כדי להשלים צמד פרטי ולהעלות את מאזן הכיבושים המדהים שלו ל-25, בצוותא עם דויד וייה. אתלטיקו עלתה למקום החמישי עם 55 נקודות, אחת פחות מולנסיה הרביעית.

ספורטינג חיחון - אתלטיק בילבאו 1:1

61 דקות לקח לקבוצה האסטורית עד שמאטה ביליץ' כבש את שער היתרון. חיחון הייתה קרובה מאוד לנצח, אבל שער שוויון דרמטי בדקת הסיום של אנדוני איראולה חילק את הנקודות בין הקבוצות. התיקו השאיר את חיחון עדיין מתחת לקו האדום, אבל כעת יש לה מספר נקודות זהה כמו לחטאפה. הבאסקים יכולים להיות פחות לחוצים כיוון שיש להם 41 נקודות, אבל כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום הליגה, בילבאו, הקבוצה היחידה ביחד עם ברצלונה וריאל מדריד שלא ירדה לליגת המשנה, עדיין לא הבטיחה את הישארותה.

דפורטיבו לה קורוניה - ויאדוליד 0:1

דפור לוטשת עיניה אל עבר המקום השישי, המוליך בעונה הבאה לליגה האירופית, והניצחון שלה עוזר לה במטרה להתקרב לשם. לאסאד כבש את השער כבר בדקה השמינית למשחק. ויאדוליד, באמצע הטבלה, רחוקה מהחלק העליון והתחתון, והיא יכולה לחכות עד סיומה של העונה בנחת.

ראסינג סנטאנדר - אלמריה 2:0

ניצחונם המצוין של האורחים באל סרדינרו מבטיח להם כמעט סופית עוד עונה בליגה הראשונה בספרד. הפתיחה של אלמריה הייתה מהממת כשכבר בדקה השלישית היא עלתה ליתרון משער של חואן אורטיז, שגם הכפיל את היתרון אחרי 10 דקות. הקבוצה ממחוז קנטרבריה רחוקה עדיין מהקו האדום, אך מוטב לה אם תתעורר, ועדיף בזמן, מבחינתה, כדי לשמור עצמה בליגה הראשונה.

מאיורקה - חטאפה 1:2

הקבוצה מהאי אירחה את הקבוצה מהפרבר המדירדאי, שהחליפה מאמן באמתע השבוע שעבר לאחר שלושה הפסדים, דבר שדרדר אותה לתחתית ולמאבקי ההישרדות בליגה הבכירה. מיצ'ל החליף את ויקטור מוניוז, אבל זה לא עזר לקבוצה שנוצחה. השוער הישראלי דודו אוואט שנפצע לא עלה, ומי שהחליף אותו בשער הוא חרמן לוקס. חוראדו העלה את מאיורקה ליתרון בדקה התשיעית, חואן אלבין איזן דקה אחרי פתיחתה של המחצית השנייה, אבל אריץ אדוריץ החזיר את היתרון והביא את הניצחון לקבוצה מהאי עם שער בדקה ה-68. מאיורקה ממשיכה את הכושר המצוין שהיא נמצאת בו לאחרונה והיא צוברת עוד שלוש נקודות. חטאפה, לעומתה, יורדת אל מתחת לקו האדום, והיא נוחלת הפסד רביעי ברציפות, שמאיים מאוד על השארותה בליגה הראשונה בספרד.

אוסאסונה - רקראטיבו הואלבה 2:1

קרב תחתית חשוב לשתי הקבוצות שנערך בפמפלונה, בסופו שתיהן חילקו את הנקודות. וולטר פנדיאני העלה את הביתיים ליתרון בדקה ה-26. סרחיו פרננדז המקומי הורחק בדקה ה-55. עד הדקה ה-81 הצליחה אוסאסונה לשמור על היתרון, אבל אז ארסן מרטין איזן. בדקת הסיום עשה נסייף מוריס מהפך דרמטי ושלוש נקודות חשובות מאוד לרקרא. אוסאסונה עם 36 נקודות, עדיין קרובה מאוד לקו האדום. רקראטיבו עלתה מהמקום האחרון ללפני אחרון בזכות והורידה לשם את נומאנסיה, שניצחה אמש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • מאיורקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully