וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הליגה נותנת, בורדו לוקחת

אחרי ההפסד של ליון והתיקו של מארסיי, ניצחה בורדו את סושו 0:3 ונצמדה למוליכת הטבלה. פריס סן ז'רמן הפסידה 1:0 לראן, נאנט ללה האבר

צרפת התעוררה הבוקר (ראשון) לעידן חדש, בידיעה שבעוד מספר שבועות תכתיר לראשונה זה שבע שנים אלופה שהיא לא ליון. השליטה הבלעדית של הליגה הפסידה 2:0 בוואלנסיין אמש ונמצאת בפיגור שבע נקודות ממארסיי המוליכה, שהסתפקה ב-2:2 ביתי מול טולוז. הערב לפחות שמרה ליון על המקום השלישי, לאחר שפריס סן ז'רמן הפסידה 1:0 בביתה לראן.

בורדו ידעה שניצחון במשחק הנועל של המחזור ה-34 על סושו ישווה את מאזנה למארסיי בפסגה, כשרק הפרש שערים יפריד בין השתיים לבורדו שישה ניצחונות רצופים. הקבוצה של לורן בלאן הגיעה אחרי שבוע נהדר, בתחילתו זכתה בגביע הליגה ובמהלכו רשמה מהפך אדיר וניצחון 2:3 בראן במשחק השלמה, וניצחה בקלילות, 0:3.

פריס סן ז'רמן - ראן 1:0

כשהיא מעודדת מההפסד של ליון וחולמת על המקום השלישי והכרטיס לליגת האלופות, אירחה פ.ס.ז' של פול לה גואן את ראן של גי לאקומב, כששני המאמנים פוגשים את אחת מקבוצותיהם לשעבר. דווקא ראן, בניצוחו של ז'רום לרואה (שגדל בפ.ס.ז'), הייתה מסוכנת יותר אך לא הצליחה להכניע את מיקאל לאנדרו. בדקה ה-66 בא לעזרתה ממאדו סאקו המקומי, ובשער עצמי אחרי בעיטה של לרואה הכריע את המשחק. ליון יכולה לנשום לרווחה - המקום השלישי עדיין שלה.

נאנט - לה האבר 2:1

המארחים ירדו מתחת לקו האדום בשל תוצאות השבת, וקיבלו משחק נוח כדי להיחלץ מהתסבוכת. אלא שלה האבר, אשר ערב המחזור הייתה במרחק 12 נקודות מחוף מבטחים, לא רצתה לרדת ליגה רשמית כבר הערב. למרות פיגור משער של כריסטיאן בקאמנגה (24), הקבוצה של פרדריק האנץ הפכה את התוצאה משערים של ממאדו דיאלו (40) ופלוריאן מראנז' (61) ודחתה את הקץ בשבוע נוסף.

בורדו - סושו 0:3

גרגורי סרטיץ' בן ה-19 חגג שער ראשון בקריירה בדקה השביעית, לאחר בישול של המגן מתיו שאלמה. שבע דקות חלפו ושוב שאלמה על תקן המבשל, כשהפעם יוהאן גורקוף נוגח לרשת ומוחק את תקוותיה של סושו לזכות בנקודות שיסייעו לה במאבקי התחתית. מרואן שאמאק השלים את השלישי בדקה ה-90, ובורדו התקרבה עד כדי שער אחד מהעמדת הפרש שערים זהה לזה של מארסיי, אך הסתפקה בניצחון שמעמיד אותה כמועמדת רצינית לתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully