וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכדורסל, ברצלונה רק במקום השלישי

הקטאלונים הביסו 79:95 את אולימפיאקוס בקרב על המקום השלישי, הודות ל-20 נקודות של דייויד אנדרסן. הלפרין לא קלע, וויצ'יץ' סיים עם 12

לא נעים לשחק במשחק על המקום השלישי. גם אולימפיאקוס, שנכנעה 84:82 לפנאתינייקוס וגם ברצלונה, שהפסידה 82:78 לצסק"א מוסקבה, היו מאוד קרובות להעפלה לגמר היורוליג, אך הסתפקו במשחק על המקום השלישי, שנערך הערב (ראשון) כהקדמה לגמר הגדול. הפתיחה היתה לגמרי של הספרדים, שכבר אחרי ארבע דקות פתחו יתרון 4:14, ובסיום הרבע הובילו 19:26. המתקפה הקטאלונית המשיכה גם ברבע השני, כשדקות מצוינות של דניאל סנטיאגו הביאו את ברצלונה ליתרון שיא של 21 נקודות, ול-30:46 עם הירידה לחדרי ההלבשה.

שחקניו של ינאקיס ניסו להגביר את הקצב ברבע השלישי עם התקפה משופרת, אלא שההגנה המשיכה להיות חדירה, ואל עשר הדקות המכריעות עלתה ברצלונה ביתרון דו ספרתי מבטיח. הרבע האחרון היה למעשה גארבג' טיים אחד ארוך, אותם ניצלו דייויד אנדרסן ויאקה לאקוביץ' לשיפור הסטטיסטיקות האישיות, ועם השריקה לסיום הראה לוח התוצאות 79:95 לזכות הספרדים, שיכולים לצאת מרוצים בסך הכל מסוף השבוע.

אנדרסן המצוין הוביל את המנצחים עם 20 נקודות באחוזים טובים, בעוד לאקוביץ' ונבארו (1 מ-8 ל-3) הוסיפו 14 כל אחד. מהעבר השני, 19 של לין גריר ו-17 של יואניס בורוסיס לא עזרו ליוונים, שקיבלו גם 12 נקודות מניקולה וויצ'יץ'. יותם הלפרין סגר פיינל פור מאכזב מבחינה אישית, כשלא קלע ב-16 דקותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully