וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "אני עדיין מאמין"

מנג'ר ליברפול נהנה מהניצחון 0:3 על ניוקאסל וחושב שהאליפות עדיין בהישג יד. גם שירר חולם: "משחקי הבית יכריעו את גורלנו, אפשר להישאר"

ליברפול צימקה היום (ראשון) את הפער ממנצ'סטר יונייטד בחזרה לשלוש נקודות, אחרי שהשתעשעה עם 0:3 קליל באנפילד על חשבון ניוקאסל האומללה. כעת שתי הקבוצות מחכות לישועה ממקום אחר, כאשר ליברפול תקווה למעידה רצינית של יונייטד וניוקאסל תנסה לשרוד איכשהו בליגה, כשכעת היא נמצאת שלוש נקודות מתחת לקו האדום.

המנג'ר הספרדי רפא בניטז נהנה מהתצוגה של האדומים: "היו הרבה דברים חיוביים במשחק שלנו, ויכולנו לכבוש הרבה יותר שערים. יונייטד קבוצה טובה ונצטרך לצפות לשתי טעויות שלהם כדי להיות ראשונים. אני עדיין מאמין שאפשר לעשות זאת".

בניטז דיווח על פציעות קלות שספגו צ'אבי אלונסו וחבייר מסצ'ראנו, והוסיף לגבי מחזורי הסיום: "כל שנותר לנו לעשות זה להמשיך לנצח ולראות איך יונייטד מתמודדת עם הלחץ. אנחנו בתקופה נהדרת ורוצים להישאר כך עד הסוף".

גם הקפטן סטיבן ג'רארד רחוק מלהרים ידיים: "המירוץ לא נגמר, אנחנו ממשיכים להילחם. למנצ'סטר יונייטד מצפה משחק מאתגר בליגת האלופות ונקווה שמנצ'סטר סיטי תעשה לנו טובה גדולה בשבוע הבא, אבל במבט ריאלי - ברור שיונייטד פייבוריטית".

"הפסדנו לקבוצה עדיפה ונקווה שההמשך יהיה טוב יותר", אמר מנג'ר ניוקאסל אלן שירר, שטען כי השער שיוסי בניון הבקיע היה מעמדת נבדל. "זה לא משנה, התוצאה יכלה להיות גבוהה הרבה יותר. זהו יום מאכזב, ללא ספק".

כעת עומדת ניוקאסל בפני קרב תחתית מכריע מול מידלסברו, שגם כן מסובכת בתחתית. "המפסידה במשחק הזה תתקשה להתאושש. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק ונתכונן בהתאם. יש לנו את שני משחקי הבית הקרובים שיכריעו את גורלנו ואני מאמין שננצח בהם". שירר הבטיח לקנוס את הקשר ג'ואי בארטון בעקבות הרחקתו במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully