וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל זכה בטורניר רומא

החזיר לעצמו את התואר, לאחר שניצח את אלוף אשתקד, נובאק דג'וקוביץ' 6:7, 2:6. קוזנצובה זכתה בטורניר שטוטגארט לאחר ניצחון על סאפינה

רפאל נדאל החזיר היום (ראשון) לעצמו את השליטה בטורניר המאסטרס על חימר ברומא (על סך פרסים של 2.75 מיליון יורו). המדורג מספר 1 בעולם גבר בגמר בשתי מערכות על נובאק דג'וקוביץ' 6:7 (2), 2:6 והניף בפעם הרביעית את הגביע על המשטח האדום בעיר הבירה האיטלקית. אשתקד היה זה נובאק שזכה, אחרי שלוש שנים רצופות בהן נדאל זכה, וכעת הספרדי השיב לעצמו את התואר.

הסרבי הצליח לתת פייט לא רע למלך החימר, והמערכה הראשונה הגיעה לשובר שוויון, בו שלט רפא וניצח 2:7. במערכה השנייה נגמר לסרבי כבר האוויר, ונדאל שייט לניצחון. זה היה ניצחונו ה-30 ברציפות של נדאל, שממשיך לשבור שיאים. עם הזכייה הרביעית שלו בתואר ברומא הוא עלה למקום הראשון בטבלת אלופי הטורניר בכל הזמנים, לאחר שתומאס מוסטר האוסטרי, מרטין מיליגן האוסטרלי וירוסלב דרובני הצ'כי, זכו בשלושה תארים כל אחד.

ההפסד של דג'וקוביץ', שכאמור, בשנה שעברה זכה ברומא, יוריד אותו מהמקום השלישי לרביעי, כשאנדי מארי יתפוס את מקומו, זאת למרות שהסקוטי נוצח כבר בסיבוב הראשון בטורניר על ידי חואן מונאקו הארגנטינאי. "ברגעי ההכרעה הוא התגבר על הלחץ יותר טוב ממני", הסביר בסיום דג'וקוביץ' את ההפסד לנדאל, "ובגלל זה הוא השחקן הכי טוב בעולם כרגע".

קוזנצובה אלופת שטוטגארט

טורניר שטוטגארט (סך פרסים: 700 אלף דולר) הגיע הערב (ראשון) לסיום, כשבגמר קיבלנו גמר כל-רוסי בין דינארה סאפינה, וסבטלנה קוזנצובה. קוזנצובה, שנתקלה בהגרלות קשות לכל אורך הטורניר, כולל פגישה עם רוסיה נוספת, אלנה דמנטייבה בחצי הגמר, הציגה במשך שבוע שלם יכולת נהדרת בדרך אל הגמר. גם הערב, המשיכה המדורגת תשיעית בעולם במומנטום המעולה, כל הדרך לתואר עשירי בקריירה.

המערכה הראשונה הלכה צמוד, כשהמדורגת ראשונה בעולם מגישה קצת יותר טוב, אלא שמול קוזנצובה זה לא הספיק. סאפינה נכנעה 6:4, ועלתה למערכה השניה בנסיון להציל את המצב. אלא ש-89 אחוזי הצלחה בהגשה הראשונה מצד קוזנצובה, בצירוף שבירה אחת וחשובה, סידרו לה 3:6 בשניה, ואת התואר היוקרתי, כעבור שעה ו-19 דקות של משחק. השתיים נפגשו עשר פעמים עד הערב, ובשבע מהם ניצחה סאפינה, אלא שהעבר, מסתבר, לא אומר כלום. קוזנצובה גורפת 107 אלף דולרים, והרבה תקווה לקראת עונה אישית טובה יותר. עבור סאפינה, היה זה הפסד שלישי השנה בגמר טורניר, כשהשניים הקודמים היו בסידני ובאליפות אוסטרליה הפתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully