וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 מדליות זהב ומדליית כסף לשייטי הנוער בהייר

אלמוג נאמן וסופה בן חורין סיימו במקום הראשון, שחר יעקב שני באליפות 'גביע אירופה' בדגם לייזר. מנכ"ל מועדון השייט שדות ים: "אנחנו על המפה"

שייטי הנוער של דגם הלייזר רדיאל ממועדון השייט בשדות ים סיימו היום (ראשון) את אליפות 'גביע אירופה' שנערכה בהייר, צרפת, עמוסי מדליות. בבנים, אלמוג נאמן במקום הראשון שחר יעקב במקום השני. בבנות, סחפה סופה בן חורין את השיוטים וסיימה גם היא במקום הראשון.

נאמן (17), שזכה ב 2008 רק במקום השלישי באליפות ישראל בדגם זה, הפתיע כשסיים ראשון בנוער, ובמקום החמישי הכללי. יעקב (16), שזכה בכסף בנוער, סיים במקום השישי הכללי. יעקב, כזכור, זכה בחודש ספטמבר האחרון בתואר הכפול, אלוף עולם ואירופה לנוער בדגם הלייזר 4.7. בן חורין (17), אלופת ישראל לבוגרות ושנתיים ברציפות אלופת ישראל לנוער, זכתה לאחרונה במקום השישי הכללי באליפות אירופה לבוגרות בלייזר רדיאל. בהייר היא זכתה במקום הראשון לנוער והשלישי הכללי.

תחרות "גביע אירופה" שהתקיימה בהייר נחשבת לאחת התחרויות הבכירות בענף. התחרו בה בארבעת ימי השיוטים 193 סירות. השייטים משדות ים נמצאים בצרפת יחד עם מאמנם ארז אליהו, מאמן מחלקת הלייזר במועדון. השלושה, הם חלק מרכזי בנבחרת העתודה של מועדון השייט שדות ים לקראת משחקי אולימפיאדת לונדון 2012.

גילי אמיר, מנכ"ל מועדון השייט שדות ים הביע שביעות רצון רבה מהישגי הצוותים באירופה: "בשבוע שעבר זכו ים אמיר ואייל לוין במדליית הזהב בסבלט, וכעת השייטים שלנו חוזרים לארץ עם שתי מדליות זהב וכסף. אין ספק שבחודש האחרון צרפת ראתה את דגל ישראל על הפודיום פעמים רבות וזה מביא לנו גאווה רבה - אני שמח לומר - שאנחנו על המפה. לאור ההישגים, אני צופה לצוותים הצעירים עתיד רחוק מזהיר מאוד בשייט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully