וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לצ'ה כפתה תיקו 2:2 על יובנטוס

הביאנקונרי המשיכו לאכזב עם תיקו ביתי מול נועלת הטבלה, ורחוקים כעת 4 נקודות ממילאן השנייה (0:2 בקטאניה). 0:1 לפיורנטינה על טורינו

ארבעה מחזורים לסיום העונה ומבחינת רבים מהאיטלקים אינטר כבר אלופה. אפילו מאמן הנבחרת מרצ'לו ליפי הודיע שהסיפור גמור, חרף השיפור הדרמטי ביכולתה של מילאן ועלייתה למקום השני. לאחר ה-0:2 של אינטר על לאציו, ידעו הרוסונרי שרק ניצחון היום (ראשון) עוד ישאיר להם תקווה מסוימת ועשו את העבודה עם 0:2 קל בקטאניה והחזרת הפער לשבע נקודות.

יובנטוס המשיכה לאכזב עם 2:2 מול לצ'ה האחרונה שיגביר את הביקורות כלפי המאמן קלאודיו ראניירי. פיורנטינה ביססה עצמה במקום הרביעי עם 0:1 קטן בבית על טורינו, בעוד רומא תוסכלה על ידי קייבו עם 0:0 באולימפיקו. גנואה ניצחה 1:3 בדרבי את סמפדוריה וצימקה את הפער מפיורנטינה לנקודה.

קטאניה - מילאן 2:0

ארבעה ניצחונות רצופים הקפיצו את הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי למקום השני והפכו אותה, אולי בעל כורחה, לסוג של איום על ההגמוניה של היריבה העירונית. קטאניה הבטיחה את מקומה בליגה לעונה נוספת ולא ממש היוותה סכנה על העליונות המילאנזית.

27 דקות התעכבה מילאן עד שעלתה ליתרון, כשקאקה בישל לפיליפו אינזאגי את שערו ה-12 העונה בליגה. הברזילאי הנהדר סגר בעצמו עניין כשדחק מקרוב את השני בדקה ה-51. מילאן שומרת על מרחק שבע נקודות מאחורי אינטר הודות לניצחונה החמישי ברציפות, ומקדימה את יובנטוס בשתי נקודות במאבק על המקום השני.

יובנטוס - לצ'ה 2:2

תחת ביקורות הולכות וגוברות וכשחרב הפיטורים שוב מתקרבת לצווארו של קלאודיו ראניירי, קיוותה יובנטוס לסיים את רצף ארבעת המשחקים ללא ניצחון ואולי לחזור למקום השני. לצ'ה, האחרונה בטבלה, הגיעה לטורינו, חלמה על סנסציה והשיגה נקודה שקידמה אותה מקום אחד ועוד עשויה להתברר כמועילה מאוד בסיום העונה.

כבר בדקה ה-11 ניצלה לצ'ה את הכושר הירוד של יובה, כשאקסל קונאן הכניע את ג'אנלואיג'י בופון וחגג שער בכורה העונה. הביאנקונרי לא השכילו להשוות עד לסיום המחצית, אך לאחר ההפסקה קיבלו תמורה נהדרת דווקא מפאבל נדבד הוותיק. הקשר הצ'כי קבע 1:1 עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-54 והשלים מהפך עם שער נוסף בדקה ה-66. נגמר? לא עבור לצ'ה, שכפתה שיוויון דרמטי עם שער בדקה ה-90 מראשו של חוסה קסטיז'ו הארגנטינאי.

פיורנטינה - טורינו 0:1

אחרי שהלמה עם 1:4 ברומא, הקבוצה של צ'זארה פראנדלי ציפתה לניצחון בית קל מול קבוצת התחתית של טורינו כדי לשמור לשבוע נוסף על המקום הרביעי. אחרי מחצית מאופסת הצליחה פיורנטינה לכבוש, כשחואן ורגאס הפרואני, מגן התקפי שהוסט לקישור כדי שלא יותיר חורים בהגנה, מבקיע בדקה ה-57 את השלישי שלו בארבעת המשחקים האחרונים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

גנואה - סמפדוריה 1:3

הסקורר הארגנטינאי דייגו מיליטו העלה את הרוסובלו ליתרון בדקה ה-30, אבל הבלם היריב הוגו קמפאניירו, גם הוא ארגנטינאי, השווה בדקת הסיום של המחצית. לאחר מכן היה זה שוב מיליטו, שקיבל מסירה מדומיניקו קרישיטו ומצא את הרשת של לוקה קסטלאצי בדקה ה-73. קמפאניירו וטיאגו מוטה הורחקו בדקה האחרונה והשאירו את קבוצותיהם בעשרה שחקנים, כנהוג בדרבי, אך זה לא מנע ממיליטו להשלים שלושער בתוספת הזמן ולהוביל את קבוצתו לניצחון גדול בדרבי.

רומא - קייבו 0:0

הפסד, ניצחון, שוב הפסד ושוב ניצחון, הפסד נוסף והיום? על פי המתכון - ניצחון. בפועל, רק תיקו. רומא נוצחה שלוש פעמים (ובשלושת המקרים חטפה רביעיות מיובנטוס, לאציו ופיורנטינה) וזה עלה לה במקום הרביעי וסיכון הכרטיס לאירופה לקראת מחזורי הסיום. רומא שלטה ללא עוררין מול קייבו, שלא בעטה ולו פעם אחת לעבר השער ונהנתה מיום מצוין של סטפנו סורנטינו בין הקורות. כל שנותר לפרנצ'סקו טוטי וז'וליו באפטיסטה זה לתפוס את הראש מרוב תסכול.

משחקים נוספים:

פאלרמו - קליארי 1:5
לפאלרמו: ג'וליו מיליאצ'יו (29), פבריציו מיקולי (38), ג'ובאני טדסקו (50), אדיסון קבאני (57), דוידה סוצ'י (87). לקליארי: ג'דה (48)

סיינה - נאפולי 1:2
לסיינה: חוסיין חארג'ה (11), מסימו מקארונה (25). לנאפולי: אינסיו פיה (80)

אודינזה - אטאלנטה 0:3
לאודינזה: פאביו קוואליארלה (43 ו-74), ג'ובאני פסקוואלה (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully