וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד נגד עומר אסתרון

3.5.2009 / 10:40

קבוצת הצמרת מהלאומית, שהודחה ברבע גמר הפלייאוף על ידי לב השרון, טוענת כי שגיאות של השופט "לא אפשרו לקבוצה לנצח את המשחק"

מכבי אשדוד מהלאומית עברה ביום חמישי האחרון טראומה קשה עם הדחת הקבוצה מרבע גמר הפלייאוף. הקבוצה, שסיימה את העונה במקום השני, ונחשבה כאחת הפייבוריטיות להעפלה לליגת העל, הפסידה במשחק השלישי בסדרת הטוב משלושה של רבע גמר הפלייאוף להפועל לב השרון 96:92 וסיימה את העונה. באשדוד לא מסירים אחריות מקצועית מהשחקנים, אך יו"ר הקבוצה מאיר גבאי שיגר היום מכתב ליו"ר איגוד השופטים ראובן וירובניק, בו הוא מאשים את השופט עומר אסתרון ששגה מספר רב של פעמים ובטעויות ש"לא אפשרו לנו לנצח את המשחק", כלשון המכתב. באשדוד דורשים לפסול את אסתרון מלשפוט את משחקיהם בעתיד ולקיים דיון בנושא באיגוד השופטים.

יש לציין כי אשדוד היא זו שיזמה שיבוץ של שופטים מליגת העל במשחק הגורלי. עיקר טענותיו של יו"ר אשדוד הם לגבי הדקות האחרונות בו לפי המכתב התעלם מעבירה ברוטלית על יריב רוקני, שרק כנגדו עבירה בלתי ספורטיבית שהוציאה אותו מהמשחק ושרק עבירת צעדים במהלך מכריע בדקות הסיום. " התלונות שלנו, למען הסר כל ספק, אין מופנות כלפי השופט השני, אלא רק כלפי עומר אסתרון, השופט הבכיר שלקח את כל השריקות הרלוונטיות והמוטעות", מציין גבאי במכתב. כמו כן טוען יו"ר אשדוד כי אסתרון התנהג בזלזול במהלך המשחק והרבה לנופף לקהל וגם כשהתבקש להפסיק על ידי ספסל אשדוד, המשיך בביטול. באשדוד מציינים כי מעולם לא פנו בבקשה מסוג זה, אך מבקשים למנוע נזק מסוג דומה בעתיד.

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה כי נכון לשעת פרסום הידיעה לא הגיע מכתב מסוג זה אל משרדי האיגוד ולכן אין באפשרותם להגיב לטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully