וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי וסיבאספור הפסידו ונותרו בפסגה

הפסד של בשיקטאש הותיר את סיבאס בראש, למרות 2:1 מול גזיאנטפספור. ברדה חזר לשחק לאחר כחודש בהפסד גנק, ניצחון דרמטי לדה חראפשחאפ

חלומות האליפות של סיבאספור עמדו הערב (ראשון) במבחן כשהקבוצה הפסידה במפתיע 2:1 בחוץ לגזיאנטפספור המדורגת תשיעית בטבלה. היה זה בסך הכל הפסדה הרביעי העונה של סיבאספור בליגה, והראשון לאחר חודשיים, כשלסיום העונה נותרו ארבעה מחזורים.

מהמט יילדיז העלה את סיבאס ליתרון בדקה ה-20, אך פרדי איזן למארחים בדקה ה-55 ובטו הברזילאי כבש את שער הניצחון הדרמטי חמש דקות לפני הסיום. מיד לאחר השער הוריד החלוץ את חולצתו, ספג צהוב שני והורחק. פיני בלילי נכנס לשדה המשחק בדקה ה-73, והצליח למצוא את הרשת בדקה ה-88, אך השופט פסל את השער בטענה לעבירה על השוער.

בעקבות ההפסד, בשיקטאש יכלה לחלוף על פני סיבאס בדרך למקום הראשון, אך זו הפסידה 2:1 בבית לפנרבחצ'ה ושמרה על הסטטוס קוו. דני גוויסה (33) וסמיח סנטורק (54) כבשו לזכות האורחים, כשהולוסקו (64) רק צימק לבשיקטאש המתוסכלת שמביטה על סיבאס מקדימה אותה בנקודה.

* גנק נוצחה הערב (ראשון) 1:0 על ידי קורטרייק בביתה, במסגרת המחזור ה-32 של הליגה הבלגית. אליניב ברדה, חלוצה הישראלי של גנק שלא שיחק כחודש לאחר שנפצע, שב למגרשים והחליף את מארווין אוגניימי בדקה ה-65. בדקה ה-51 איסטבן באקס כבש את שער הניצחון לקורטרייק, שהעלתה את מניין נקודותיה ל-35 והיא במקום ה-14. גנק, שיכלה להעפיל למקום החמישי, נותרת שביעית עם 50 נקודות.

דה חראפשחאפ קיבלה אוויר לנשימה

שער ניצחון של אוסמה אסעידי, החלוץ המרוקני שעלה כמחליף, סידר לדה חראפשחאפ ניצחון דרמטי 0:1 על נאק ברדה, שעשוי להבטיח לה הישארות בליגה גם ללא המבחנים. אסעידי עלה לשחק בדקה ה-76 ושתי דקות בתוך תוספת הזמן כבש את השער היחיד במשחק. בן סהר שיחק 90 דקות והיה מצוין במחצית שניה נפלאה של קבוצתו.

בדה חראפשחאפ מיהרו לשמוע את תוצאות יריבותיהם לתחתית וקיבלו בשורות טובות. רודה הפסידה בביתה 1:0 לווילם 2 וירדה למקום האחרון, ממנו יורדים אוטומטית לליגה השניה. וולנדאם הפסידה במגרשה 1:0 לכרונינגן כשדן האג סיימה בתיקו 2:2 עם הירנביין. כתוצאה מכך, עלתה דה חראפשחאפ למקום ה-16 בטבלה, עם מספר נקודות זהה לזה של דן האג.

במחזור הבא, שינעל את העונה הסדירה, תארח דה חראפשחאפ את וולנדאם למשחק תחתית לוהט, כשדן האג תארח את ויטסה ארנהיים. אם דה חראפשחאפ תשיג תוצאה טובה מזו של דן האג, היא תישאר בליגה ללא צורך במבחנים. אם תסיים במקום ה-16 או ה-17, תיאלץ להתמודד בפלייאוף נגד הירידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully