וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימייטיס: "מתכוננים כמו למלחמת עולם"

3.5.2009 / 15:57

לקראת גמר הפיינל פור של ליגת העל לנוער ערכו מכבי ת"א והפועל ירושלים מסיבת עיתונאים. דניאל ששר: "אנחנו יכולים לעשות את זה"

איגוד הכדורסל ערך היום (ראשון) בצהריים מסיבת עיתונאים לקראת משחק גמר הפיינל פור לנוער שיערך ביום שלישי הקרוב (19:00) ב"בית מכבי" בראשון לציון בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, גמר המהווה שחזור לגמר העונה שעברה.. מכבי תל אביב, הדאבליסטית מהשנתיים האחרונות, הגיעה לגמר לאחר ניצחון 72:88 על מכבי רעננה בניצוחם של הכוכבים כרמל בוכמן ונמרוד טישמן,

"זה משחק אחד, אז התנאים משתנים. כל המשחקים שלנו מול הפועל ירושלים היו צמודים, ואנחנו באים לכל משחק בצניעות", אמר מאמן הקבוצה אריק ג'ימייטיס לקראת המשחק," אנחנו מתכוננים כמו למלחמת עולם. אין לחץ אבל יש דריכות. המערכת רוצה לעזור ובאימונים ובמשחקים אנחנו רואים את פיני גרשון, שרון דרוקר ואבי אבן וגם את מוטי ארואסטי שנותן את מורשת הקרב של מכבי".

מנגד הקבוצה מירושלים, שזכתה פעם אחת בלבד באליפות הנוער בשנת 1968/9, מקווה להפתיע. בסגל הקבוצה ניתן למצוא את דניאל תמיר, אחיו של עמית תמיר מעירוני אשקלון, ואת עידן רג'ואן שהובילו את הקבוצה לניצחון 65:75 על בני הרצליה בחצי הגמר."זה גמר שני רצוף ושלישי בחמש שנים של הקבוצה. אם בשנה הראשונה עצם ההעפלה היה הישג, אז השנה יש אמונה שאנחנו יכולים לעשות את זה", אמר לקראת המשחק מאמן הקבוצה דניאל ששר, "אני שבע שנים בנוער ואני לא זוכר דבר כזה שקבוצה תגיע לגמר בלי אף הפסד (מכבי תל אביב, א.ש) ואנחנו עשינו את העבודה היסודית כדי לתקן את הטעויות למפגשים בין הקבוצות".

שחקני העבר של המועדונים, מוטי ארואסטי ופפי תורג'מן כיבדו את האירוע בנוכחותם ואף הוסיפו דברי עידוד לקבוצות. "כשאני הייתי בנוער, מכבי שלטה למשך 10 שנים, ונבחרת הנוער היו למשך 7 שנים מבוססת על ילידי הדור שלי", סיפר בגאווה ארואסטי, "הנוער זה בעצם הכדורסל הישראלי, כי ליגת העל תהיה פחות או יותר טובה בזכות השחקנים שגודלים מהנוער ולא בגלל הזרים". תורג'מן מנגד הוסיף: "אני שמח שמאז שאני הייתי בהפועל ירושלים אז ממשיכים לגדל שחקנים, מה שהופך קבוצה למועדון זה שיש מחלקות קבוצות בכל הגילאים. זה יפה שמגדלים שחקנים, אבל צריך גם לתת להם צ'אנס ולא לשים אותם על הספסל ולא שיעשו סיבוב בקבוצות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully