וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו נקנס ב-50 אלף דולר

ועדת המשמעת של מכבי ת"א החליטה לקנוס את הקשר שאמר: "אין מישהו שיכול לדבר בשמי". העונש של עזרן ייקבע בימים הקרובים

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

יממה לאחר ההפסד 0:1 למכבי נתניה בבלומפילד, מועדון מכבי תל אביב התמקד היום (ראשון) בעיקר בענייני סדר ומשמעת, כאשר מספר שחקנים עמדו לועדת משמעת פנימית בפני ראשי המועדון. הבוקר הצטרף החלוץ יניב עזרן לקשר מאור בוזגלו והועמד אף הוא לדין בגין אי הופעה לאימון בוקר שנקבע לו בשבוע שעבר. הדיון בעניינו של דולי ג'ונסון נדחה לבקשתו. בוועדת המשמעת נכחו עו"ד מורן מאירי, המנכ"ל עוזי שעיה, ומנהל הקבוצה אבנר טויטו.

הועדה הטילה עונש כבד על הקשר מאור בוזגלו, שנקנס ב-50 אלף דולר. השחקן הגיע עם עורך דינו צ'רלי בוזגלו לועדת המשמעת אליה הוא הועמד בגין התבטאויותיו של אביו בשבוע שעבר כנגד המועדון. בנוסף, בוזגלו הועמד לדין בגלל העובדה שאביו נסע בלווית סוכנו של השחקן, עובד קראוס, לאנגליה וקיים שם מספר שיחות הנוגעות לעתידו של בוזגלו שכרטיסו שייך באופן בלעדי למכבי תל אביב, והיא היחידה שיכולה לשאת ולתת עם קבוצות בנוגע למכירתו.

כזכור בחוזהו של בוזגלו קיים סעיף שמאפשר לקבוצה לקנוס את הקשר בסכום של עד 100 דולר, בגין כל התבטאות של אביו של בוזגלו כנגד המועדון או העומדים בראשו. במכבי קצו בהתנהגות האב ולאחר שכבר נשלחו העונה שני מכתבי אזהרה לשחקן עצמו על מנת שירסן את התנהגות אביו, הוחלט להעמיד את בוזגלו הבן לדין.

עם סיום וועדת המשמעת, אמר בוזגלו: "אני לא מסכים עם אבא שלי, הוא דיבר בשמי ואני לא חושב שיש מישהו שיכול לדבר בשמי. אף אחד לא שמע את זה ממני בעבר אבל אני פה ואני אומר זאת. אני היחיד שיכול לייצג את עצמי ובאמת שלא מעניין אותי מה אומרים ומה חושבים. מה שחשוב לי זה מכבי תל אביב וההצלחה של הקבוצה ושלי. אני מסתכל קדימה", אמר הקשר. בוזגלו נשאל למה לא אמר את הדברים עד עכשיו, וענה: "יש מצבים מסוימים בהם צריך להיות קצת בשקט, ועכשיו הגיע הזמן לדבר. אני לא יודע אם אבא שלי ידבר מעתה והלאה, אני לא שולט בזה. יש לו את הרגשות שלו, הוא בן אדם בפני עצמו".

עוד לפני קבלת העונש, אמר הקשר: "יש את הסעיף בחוזה, וכל מה שמכבי תחליט אכבד, כמו שהתחייבתי בחוזה". לגבי המשך דרכו בקבוצה, והיחס שקיבל מהאוהדים בשבת, אמר הכוכב הצעיר: "הם יודעים את האהבה שלי אליהם. יש לי חוזה לעוד שלוש שנים במכבי, אבא שלי אמר שאני לא צריך להישאר, אבל אני אומר שאני שחקן מכבי תל אביב לכל דבר".

כשיצא המנכ"ל שעיה מהישיבה הוא העדיף שלא להרחיב במילים ואמר: "אני לא רוצה להגיד כלום. יצאה הודעה מסודרת. אני רק יכול לומר שאפשר לראות על פי ההחלטה שמאור שחקן מאוד יקר למכבי תל אביב". בהודעה רשמית שהוציא המועדון בעניין נכתב: "מכבי תל אביב מעריכה את מאור בוזגלו השחקן והאדם, אך מצפה שהחוזה עימו יקויים עד תום, ושלא נקלע לסיטואציה דומה בעתיד".

"דברים שלא היו צריכים לקרות"

עוד לפני בוזגלו, הגיע לדיון בוועדה החלוץ יניב עזרן. בצאתו מוועדת המשמעת (בה נכח גם הפיזיולוג בוקי ירון), ועוד לפני קבלת העונש, אמר עזרן לוואלה! ספורט: "קרו דברים שלא היו צריכים לקרות, מתנצל אם פגעתי במישהו, אם פגעתי באבנר טוויטו, אבי נמני, עוזי שעיה או כל אחד אחר במערכת. אני פצוע כבר זמן רב ורוצה להתעסק אך ורק בכדורגל". ממכבי נמסר כי ההחלטה בעניין עזרן תינתן רק בעוד מספר ימים.

הבוקר עזרן היה מעורב בתקרית מילולית עם מנהל הקבוצה אבנר טוויטו, תקרית שרק הגבירה עוד יותר את זעמם של מנהלי הקבוצה. "הדברים שעזרן אמר לעברו של אבנר רק החמירו את מצבו, נראה שהוא איבד קצת את הראש לאחרונה", אמר בכיר במועדון לוואלה! ספורט. עזרן, שמתאושש מניתוח בברכו ונמצא בתוכנית שיקום מיוחדת שהכין לו פיזיולוג הקבוצה בוקי ירון, טען כי שוחרר מאותו אימון שעליו מדובר, ועזב בזעם את מתחם האימונים בקרית שלום ברגע ששמע שהוא מוזמן לועדת המשמעת בגין אותו אימון.

הקשר דולי ג'ונסון, שאיחר לאימון שנערך בערב יום העצמאות, אמור היה לעמוד היום גם הוא לועדת משמעת פנימית, אך לבקשתו הוועדה נדחתה לשבוע הבא. לחובתו של הקשר עומד עונש על תנאי בסך של 10 אלף דולר, אולם בקבוצה מעדיפים לשמוע קודם את גירסתו של השחקן בטרם ייגזר עליו עונשו. בפעם הקודמת שג'ונסון עמד לועדת משמעת בגין איחור לאימון זה נגמר בקנס של 2,000 דולר והזמנת חבריו לקבוצה לארוחה. הפעם נראה כי העונש יהיה גבוה בהרבה.

עדכון ראשון: 14:45

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully