וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "נראה שהאליפות לעולם לא תבוא, אבל היא כן"

מאמן אינטר סבלני ומרוצה אחרי ה-0:2 על לאציו. על התנועה שסימן איברהימוביץ' לאוהדים שקיללו אותו, אמר המאמן: "תגובה הגיונית"

במחצית הראשונה אינטר לא הפגינה כדורגל גדול, אבל מחצית שנייה טובה העניקה לה בשבת ניצחון 0:2 על לאציו, ויתרון זמני של 10 נקודות על פני השנייה בטבלה, מילאן. הנראזורי יודעים - הסקודטו הולך ומתקרב. מי שהעניק לאינטר השראה, כבש את השער הראשון ובישל את השני הוא זלאטן איברהימוביץ', שהופעתו האלגנטית הספיקה ל-3 נקודות חשובות.

"אני יודע שנראה שהאליפות לעולם לא תבוא, אבל היא כן", אמר מאמן אינטר ז'וזה מוריניו. אחרי שלקח עם צ'לסי אליפות באנגליה, הפורטוגלי משתוקק לחגוג גם באיטליה. "זו שנתי הראשונה כאן ונתתי הכל למען הקבוצה. אני אוהב את אינטר ואשמח לחגוג את הסקודטו עם האוהדים".

לאחר שכבש את השער הראשון, איברהימוביץ' סימן בידו "שקט" לאוהדים בסן סירו, לאחר שחלק מהם קיללו אותו במהלך המשחק. מוריניו יצא להגנתו של השבדי: "אני לא חושב שהוא כעס, זו תגובה הגיונית של שחקן שנותן כל כך הרבה לקבוצה הזו. מדהים כמה הוא משקיע".

הערב תשחק מילאן בקטאניה, בידיעה שהפסד יסתום את הגולל על סיכוייה המעשיים. מאמן אלופת העולם איטליה, מרצ'לו ליפי, לא מחכה לשמוע את תוצאת המשחק של הרוסונרי, הוא סבור שסיפור העונה כבר נסגר. "מילאן שיחקה כדורגל יפהפה לאחרונה ולמרות הבעיות מהן סבלה היא עשתה עונה יפה. עליה לאיים על האליפות כל עוד יש סיכוי תאורטי, אבל זה מאוחר מדי מצדם לזכות בתואר. החלומות שלהם נגוזו". ליפי התייחס לקולגה שלו, ז'וזה מוריניו, שלא ממש אהוד באיטליה, ושפע מילים חמות: "הוא דמות חיובית, מתקשר היטב ויודע ליצור זיקה חזקה בין השחקנים בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully