וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "חלום ריאל מדריד מת מבחינתי"

הפורטוגלי של היונייטד טוען כי כבר אינו מעוניין לעבור לספרד. אלכס פרגוסון מחמיא לגיגס אחרי ה-0:2 על מילדסברו: "הוא פנטסטי"

למנצ'סטר יונייטד יש כמה מטרות ואליפות שלישית ברציפות היא אחת מהן. אז למה שהשדים האדומים יתחשבו במידלסברו שנאבקת נגד הירידה? יונייטד עשתה היום את דרכה מזרחה, ניצחה 0:2 בריברסייד והגדילה את יתרונה בפסגה לשש נקודות, כנראה בדרך לתואר.

"כולם עבדו קשה ואני חושב שזו הייתה הופעה טובה מאוד שלנו", אמר אלכס פרגוסון המרוצה אחרי המשחק, "ידענו שזה יהיה משחק קשה בגלל העמדה בה מידלסברו נמצאת, ידענו שנצטרך להיאבק ושיהיו הרבה הגבות בכיוון השער שלנו בהתחלה. אבל ברגע שהחזקנו בכדור, היינו מסוכנים".

הסקוטי התייחס גם לריאן גיגס, שכבש את הראשון של יונייטד היום, מספר ימים אחרי שזכה בתואר שחקן השנה על פי בחירת השחקנים: "הוא פנטסטי ואני חושב שהוא הביא את הניצחון".

בצד של בורו נרשמה אכזבה גדולה וכשנותרו לה תשע נקודות בקופה, הקבוצה עדיין מדורגת שלוש נקודות מתחת לקו האדום ונראית בדרכה הבטוחה לליגת המשנה. "שיחקנו בשני המשחקים האחרונים נגד קבוצות שהגיעו לחצי גמר ליגת האלופות וחיפשנו נס", אמר גארת' סאות'גייט אחרי המשחק.

המאמן הוסיף: "כדי שיהיה לך סיכוי אתה צריך להוביל. הקשנו עליהם בהתחלה, אבל היה לנו קשה מאוד אחרי שנקלענו לפיגור כי מנצ'סטר יונייטד חזקה מבחינה הגנתית כמו שהיא חזקה מבחינה התקפית".

כוכב היונייטד כריסטיאנו רונאלדו הנחית מכה נוספת על אוהדי ריאל מדריד, כשהצהיר כי אין סיכוי שיעבור לברנבאו. "אני כבר לא חושב על מדריד", אמר ל"מירור" הפורטוגלי, שאת כל הקיץ הקודם העביר בניסיונות לעבור לספרד, "החלום הזה מת מבחינתי. הדבר היחיד שאני חולם עליו עכשיו זה לזכות עם מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות".

עדכון ראשון: 2.5, 22:23
עדכון אחרון: 3.5, 9:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully