וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הניפה דגל לבן

הקבוצה של קלוד פואל הפסידה 2:0 בוואלנסיין, יצאה מהמירוץ לתואר וגם הכרטיס לליגת האלופות בסכנה. מארסיי - טולוז 2:2

זהו, עכשיו זה כבר ודאי. אחרי שבע שנים ארוכות לליגה הצרפתית תהיה אלופה חדשה. ליון נוצחה הערב (שבת) 2:0 על ידי ואלנסיין וכשנותרו ארבעה מחזורים עד תום העונה קשה להאמין כי תצליח להדביק את המוליכה מארסיי, שמקדימה אותה בשבע נקודות. עם זאת, מארסיי בהחלט יכולה לראות עצמה מאוכזבת לאחר 2:2 ביתי עם טולוז, שיכול לקרב את בורדו מרחק שלוש נקודות בלבד. בורדו תארח מחר את סושו.

כעת גם המקום בליגת האלופות נמצא בסכנה עבור ליון, כשפריס סן ז'רמן יכולה לחלוף על פניה אם תנצח מחר, בעוד ליל מחוץ לתמונה בעקבות הפסד 3:1 ללוריין. בתחתית השיגה קון ניצחון חשוב 1:3 על לה מאן ועלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום. סנט אטיין נותרה מסובכת במקום ה-19 לאחר 0:0 מול נאנסי.

ואלנסיין - ליון 0:2

בפיגור שש נקודות ממארסיי הראשונה ולאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, אלופת צרפת בשבע השנים האחרונות חיפשה ניצחון חוץ מול ואלנסיין. שחקני ליון הפגינו ריאליות בשבוע האחרון, כשדיברו על כרטיס לליגת האלופות כיעד עד סוף העונה, וגם המאמן קלוד פואל לא חש שום ערעור במעמדו.

אולי עכשיו, אחרי עוד הפסד וסכנה על המקום בליגת האלופות, המצב ישתנה. בדקה ה-23 עלתה ואלנסיין ליתרון כששמאלית של יוהאן אודל מצאה את הרשת של הוגו לוריס. החלוץ שגדל בליל הכפיל את מאזנו כעבור שש דקות, כשגרגורי פוז'ול בישל לו פעם נוספת. ואלנסיין קרובה להישארות, ואילו בפני ליון עומדת משימה קשה ולא מוכרת - שמירה על המקום השלישי.

מארסיי - טולוז 2:2

אחרי מחצית מאופסת החל מבול השערים. תחילה כבש אנדרה פייר ג'יניאק בבעיטה מפינת הרחבה, לאחר בישול של מוסא סיסוקו. התשובה של מארסיי הגיעה כעבור רבע שעה עם נגיחה של ממאדו ניאנג לאחר הגבהה של בנואה שיירו. בדקה ה-72 הכין דניאל בראטן כדור על מגש לג'יניאק, שכבש את שערו ה-21 העונה והעלה את טולוז ל-1:2. השער החזיק מעמד דקה בלבד, כשניאנג החזיר לג'יניאק עם צמד משלו, באדיבותו של מאורו סטו, בלם טולוז. מארסיי לחצה, אבל לא הצליחה לכבוש שער ניצחון ונעצרה לאחר שישה ניצחונות רצופים.

לוריין - ליל 1:3

הקבוצה של רודי גרסיה הגיעה כשהיא שישית בטבלה, עם תקוות גדולות לתפוס כרטיס לאירופה. לוריין ידעה ששלוש נקודות יבטיחו סופית את הישארותה בליגה ועשתה את העבודה. מישל בסטוס פתח בהרכב ליל למרות פציעה קלה, ובדקה ה-36 ראה את חברו יוהאן קבאיי כובש את שער היתרון. מיקאל סיאני השווה בנגיחה בדקה ה-64 והעדיפות של הביתיים נוצלה בזכות שערים דרמטיים של רפיק סעיפי (87) ופבריס אבריאל (90).

קון - לה מאן 1:3

עם ניצחון אחד בלבד מאז נובמבר, הקבוצה של פרנק דומא שיוועה לניצחון ביתי שאולי יסייע לה לברוח מהקו האדום. פאבלו בארסולה הארגנטינאי חזר להרכב קון אחרי פציעה וכבש כבר בדקה השמינית. גרגורי סרדאן השווה בכדור חופשי בדקה ה-26, אבל ניקולא סוב (53) ואנתוני דרואן (56) העניקו את הניצחון היקר למקומיים.

סנט אטיין - נאנסי 0:0

ההפסד הקשה לניס השאיר את הירוקים מתחת לקו האדום. הערב קיוו שחקניו של אלן פראן להשיג ניצחון מול נאנסי, שמצידה קרובה להישארות. סנט אטיין הגיעה למצבים רבים ושלטה באופן מוחלט בשדה, אך לא מצאה את הדרך להכניע את דמיאן גרגוריני בשערה של נאנסי ונותרה עמוק בחלק המסוכן של הטבלה.

משחקים נוספים:

מונאקו - אוקזר 1:0
לאוקזר: תומאס קהלנברג (26)

גרנובל - ניס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully