וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה את ריאל מדריד 2:6 בברנבאו

הקלאסיקו שייכנס להיסטוריה. ריאל מדריד חלמה לצמק את הפער לנקודה, אבל ברצלונה רקדה על המגרש והדהימה עם 2:6, שהעמיד את מאזנה על 100 שערי ליגה

האמת, קשה למצוא את המילים. העולם כולו עסק בקרב הכי גדול שיש למשחק הזה להציע - "אל קלאסיקו". הכותרות הושחזו בעיתונים, הפרשנים התפלפלו והכל היה מוכן למשחק הגדול. ציפינו לכדורגל גדול. קיווינו להצגה בלתי נשכחת והנה, נשארנו בלי מילים. תרשמו את התאריך. שני במאי 2009, המשחק שנכנס להיסטוריה. ריאל מדריד 2 - ברצלונה 6.

ביום שלישי התקפת ברצלונה לא הצליחה לפצח את הבונקר הטקטי והאגרסיבי של חוס הידינק וצ'לסי. הערב, מול ההגנה המחוררת של הבלאנקוס, זה פשוט נראה קל מדי. צ'אבי להטט, אינייסטה ניווט, מסי רקד והנרי היה פשוט ענק. גם יתרון מוקדם של היגואין לא גרם לבלאוגרנה להתרגש. כל מילה נוספת פשוט מיותרת. אחת מהצגות הכדורגל שתיכנס להיסטוריה. להעמקת ההשפלה, השער השישי שכבש ג'רארד פיקה בדקה ה-82 היה ה-100 העונה של בארסה בליגה. מדהים.

קשה שלא לחוש סימפטיה לריאל מדריד הערב. מאז הקלאסיקו הקודם בקאמפ נואו (2:0), הקבוצה של חואנדה ראמוס לקחה 52 נקודות מתוך 54. לפני המשחק היא האמינה ביכולתה לצמק את הפער לנקודה ולגנוב את האליפות, אבל אחרי תצוגה כזו צריך להודות על האמת. ריאל וברצלונה פשוט לא באותה לה ליגה.

במשחקים נוספים שנערכו הערב בליגה הספרדית ניצחה סביליה 0:2 את ויאריאל (לואיס פביאנו 57, פרדי קאנוטה 85) ונומאנסיה גברה בתוצאה זהה על מלאגה.

מחצית ראשונה

דקה 1: כבר אחרי 24 שניות הגיע צ'אבי למצב נוח, אך קסיאס עצר את הבעיטה שלו מ-16 מטרים.

דקה 14: גול! סרחיו ראמוס חלף בקלילות על פני אבידל באגף והגביה כדור מדוד לראשו של היגואין, שנגח בעוצמה לרשת. 0:1 ריאל מדריד.

דקה 16: הנרי פרץ משמאל והעביר כדור רוחב, אטו לא הצליח ליצור מגע עם הכדור מול השער החשוף.

דקה 18: גול! מסי הקפיץ כדור גאוני לעבר הנרי, ראמוס ניסה להרחיק בוירטואוזיות ופספס את הכדור, מה שהשאיר לצרפתי את הדרך פנויה לגלגל לרשת. 1:1.

דקה 20: גול! הקצב המדהים נמשך. צ'אבי הגביה כדור חופשי מקו הרוחב ומצא את ראשו של פויול שנגח את שערו הראשון העונה. 1:2 מדהים לבארסה.

דקה 21: רובן הגיע לעימות מול ואלדס וסחט הדיפה מהשוער. שניות לאחר מכן מצא ההולנדי את היגואין שבעט לרוחב השער ודני אלבס כמעט ודחק לשערו הוא.

דקה 24: בארסה טסה לעוד מתפרצת קטלנית בסיומה עצר קסיאס את מסי באחד על אחד.

דקה 27: קסיאס שוב מציל את הבלאנקוס מספיגה, הפעם מבעיטה נפלאה של סמואל אטו.

דקה 29: מסי חתך את ההגנה והעמיד את אינייסטה מול קסיאס, הקשר העדיף להחזיר למסי שבעט חלש ושוער ריאל מדריד שוב הציל שער בטוח.

דקה 32: דיארה מצא את ראול על מפתן הרחבה, החלוץ הסתובב אבל בעט מעל השער.

דקה 36: גול! צ'אבי חטף כדור מדיארה, מה שאפשר למסי לרוץ לבדו אל השער ולכבוש מול קסיאס, שהפעם נותר חסר אונים. 1:3 לברצלונה.

דקה 45: דני אלבס ירה כדור חופשי מ-30 מטרים, קסיאס ירד נפלא לפינה והדף.

מחצית שניה

דקה 54: מסי יצא לעוד מירוץ באגף הימני, הגיע מול קסיאס אך טעה כשחיפש את השער מזווית קשה.

דקה 56: גול! ריאל חוזרת לחיים. רובן הגביה כדור חופשי, סרחיו ראמוס הבלתי מכוסה המשיך בנגיחה מקרוב לרשת. 3:2.

דקה 58: גול! בארסה לא מתרגשת. צ'אבי מצא בכדור מדהים מקו מחצית המגרש את הנרי, קסיאס יצא מהרחבה והצרפתי נתן קטנה שהתגלגלה באיטיות עד לרשת. 2:4.

דקה 73: אינייסטה הוכשל בבירור ברחבה על ידי דיארה, השופט התעלם ולא שרק לפנדל לטובת ברצלונה.

דקה 75: גול! עוד מהלך מדהים של צ'אבי ומסי הסתיים בשער השני של הפנומן הארגנטינאי שנותר לבדו מול קסיאס האומלל. 2:5.

דקה 82: גול! ההשפלה נמשכת. אטו בישל לפיקה שדחק מקרוב מול שער חשוף. 2:6 מדהים. שער 100 העונה לברצלונה בליגה.

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס (רפאל ואן דר וארט, 72), פאביו קנבארו, כריסטוף מצלדר, גבריאל היינצה, אריאן רובן (חאבי גרסיה, 79), לסאנה דיארה, פרננדו גאגו, מרסלו (קלאס יאן הונטלאר, 60), גונזאלו היגואין, ראול

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, קרלס פויול, אריק אבידל, יא יא טורה, צ'אבי, אינייסטה (בוז'אן, 84), תיירי הנרי (סיידו קייטה, 62), ליונל מסי, סמואל אטו

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully