וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: תפילת הגשם עזרה לדג'וקוביץ'

ההפסקה הכפויה עזרה לסרבי להיחלץ מפיגור, ולנצח את פדרר 6:4, 3:6, 3:6 בדרך לגמר הטורניר, שם יפגוש את נדאל, שניצח 3:6 3:6 את גונזאלס

רוג'ר פדרר קיווה להדיח את נובאק דג'וקוביץ', אלוף טורניר המאסטרס לגברים ברומא (על סך פרסים של 2.75 מיליון יורו), אבל הגשם שוב שיבש היום (שבת) את הפעילות, וגנז את תקוותיו. זה קרה במערכה השניה של חצי הגמר בין השוויצרי לדג'וקוביץ', כאשר פדרר ניצח 4:6 במערכה הראשונה והוביל 1:2 בשניה. ההפסקה הכפויה הפריעה למומנטום של פדרר, ולאחר שחודש המשחק, דג'וקוביץ' ניצל זאת כדי לחזור מפיגור ולנצח 3:6 במערכה. במערכה השלישית דג'וקוביץ' המשיך להכתיב את הקצב, ניצח 3:6 ועלה לגמר הטורניר.

דג'וקוביץ' יפגוש בגמר את האלוף בשלוש מארבע השנים האחרונות, רפאל נדאל. הספרדי, שנמצא בכושר עצום, נזקק לשעה ו-15 דקות בלבד כדי לדרוס את פרננדו גונזאלס 3:6 3:6, תוך שהוא נעזר במשחקוני הגשה מעולים.

גם הטניסאית הרוסיה סבטלנה קוזנצובה אוהבת את משטח החימר, והיום הוא עזר לה לעלות לגמר ראשון העונה בסבב. קוזנצובה פגשה את בת ארצה אלנה דמנטייבה (3 בעולם) בחצי גמר טורניר שטוטגארט (על סך פרסים של 700 אלף דולר) וניצחה 4:6, 2:6. קוזנצובה תפגוש בגמר את דינארה סאפינה הרוסיה, המדורגת ראשונה בטורניר, שהצליחה לחזור מהפסד 6:3 במערכה הראשונה, וניצחה 5:7, 0:6 בשתיים הבאות כדי להעפיל לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully