וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פ"ת ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0

אחרי שהורדה לדאבליסטית נקודה בבית הדין המשמעתי, הציגו הירושלמים יכולת נוראית וסיימו ב-0:0 מאכזב עם הפועל פתח תקוה

בית"ר ירושלים עמדה הערב (שבת) בפני משימה לא פשוטה בכלל. מעבר ליריבה, הפועל פתח תקוה, שכבר ידעה לתת מספר משחקים מוצלחים העונה, שלעתים מוכיחים כי מדובר בקבוצה בעלת פוטנציאל לא רע בכלל, הרי שהצהובים מעיר הבירה היו צריכים להתנתק מהכל, ולהתרכז אך ורק בכדורגל. לא מדובר במשימה פשוטה. במשך הימים שקדמו למשחק, ההתעסקות הבלעדית של הקבוצה היתה בהחלטת בית הדין של ההתאחדות, שהוריד לקבוצה נקודה ואף גזר עליה משחק רדיוס.

עם פיגור שבע נקודות מהמקום הראשון, ידעו בבית"ר כי במרוצת השנים, ואפילו החודשים, אף אחד לא יזכור את הנקודה שהורדה, וקשה יהיה להשתמש בה כתירוץ. הרי קבוצה שלא מסוגלת לנצח קבוצת תחתית בדמות הפועל פתח תקוה, מקומה לא בפסגת הטבלה - ללא קשר לעונש משפטי כזה או אחר, וזה בדיוק מה שקרה הערב: 0:0 משעמם, דלוח ומאכזב מצד האלופה, מול קבוצת תחתית אמנם נחושה, אך נאיבית משהו. מנגד, התייצבה פתח תקוה להתמודדות בידיעה שהכח רמת גן ניצחה את מכבי פתח תקוה, וצימקה את הפער בין שתי הקבוצות לשתי נקודות בלבד. המלאבסים הגיעו לאחר שבעה משחקים ללא ניצחון ו-269 דקות ללא שער זכות, אך למרות זאת, ה-0:0 הערב הוא בגדר בסדר מבחינתם.

המחצית הראשונה היתה די חלשה, כשהדאבליסטית המכהנת לא הראתה מספיק יצירתיות כדי לפרוץ את הגנת המארחת. מנגד, אבחוצירה וויסה הצליחו להביך את הגנת בית"ר פעם אחר פעם, אך הרגל המסיימת לא היתה מאופסת. בדקה ה-12 הגיע פטי נימבה להזדמנות כפולה נהדרת, אך החמיץ פעמיים. המחצית השניה המשיכה בקצב דומה, כשאבירם ברוכיאן וטוטו תמוז הגיע להזדמנות אדירה בדקה ה-50, אך החמיצו ברשלנות. עד הסיום המשיכו להציג הקבוצות משחק אפור ומשעמם, ואחרי שלוש דקות תוספת זמן גאל אלון יפת את הצופים מייסוריהם. בית"ר ירושלים יכולה לבוא בטענות רק לעצמה כעת על היציאה באופן סופי מתמונת האליפות.

מהלך המשחק

דקה 1 - התקפה יפה של הפועל פ"ת, כשאייל שן מצא את ג'וניור ויסה, והקשר בעט בנגיעה אחת ליד הקורה.

דקה 12 - פטי נימבה קיבל כדור נהדר מאבחוצירה בתוך הרחבה, וכשהוא לבד מול קאלה בעט לגופו של השוער. נימבה השתלט על הריבאונד ובעט מהאוויר, אלא שקאלה השלים הדיפה כפולה נהדרת.

דקה 15 - ג'וניור ויסה נשאר פנוי לגמרי כ-20 מטרים מהשער, אלא שהבעיטה שלו הלכה מעל השער.

דקה 32 - דריו פרננדז קיבל כדור מברק יצחקי, ומ-18 מטרים בעט ליד הקורה.

דקה 45+1 - ברוכיאן קיבל כדור גובה ברחבה ונגח, אלימלך הציל, ואת הריבאונד בעט טוטו תמוז החוצה.

דקה 50 - אבירם ברוכיאן ניצל ערבוביה ברחבה, ומול אלימלך שלח פצצה למשקוף. טוטו תמוז היה על הריבאונד, אך בעט מעל השער.

דקה 63 - שמעון אבחוצירה בעט בעיטה חופשית לפינה הימנית, וקאלה הדף מצוין לקרן.

דקה 86 - התקפה מסודרת של בית"ר הסתיימה בהרמה מהאגף השמאלי, ונגיחה של עידן טל לקורה

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן, אייל שן, קונה ג'קאריג'ה (יוסי רוזן, 69), ג'וניור ויסה, חאיר סספדס, פטי נימבה, שמעון אבוחצירה.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, שמוליק קוזוקין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דוד אמסלם, דריו פרננדס, עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן (מיכאל זנדברג, 74), טוטו תמוז (עמית בן שושן, 69), ברק יצחקי (ניר נחום, 84).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully