וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה הביסה 0:3 את אשדוד

יכולת אישית משובחת וצמד נהדר של אלירן עטר (6, 29), יחד עם שער של גלבאן (62), עזרו לבני יהודה לרקוד באשדוד עם 0:3 מרשים

אין הרבה כישרונות בליגת העל, שיכולים לגרום לצופה הממוצע הנאה מהמשחק, כזו שאינה תלויה באהדה לקבוצה אלא נסמכת על אסתטיקה ויכולת שובת עין. לבני יהודה יש אלירן עטר, ואחרי שכבש את שער העונה במספרת לרשתו של לירן שטראובר, הוא ניפק הערב (שבת) עוד משחק גדול כשניצח על הזהובים והוליך אותם ל-0:3 מרשים על אשדוד. לראיה, כשהוחלף עטר בשלהי המחצית השנייה הוא קיבל מחיאות כפיים מאוהדי בני יהודה, וגם מאוהדי אשדוד. עטר ניפק עקבים, מסירות יעילות, סיכן את שער המארחת וכבש צמד נהדר (השני בסללום גדול).

די ברור שאחרי הארכת חוזהו של גיא לוזון כמאמן הקבוצה, בני יהודה תל אביב שואפת לתפוס את המקום הרביעי ואולי לתפוס את הכרטיס לאירופה. לא ברור עדיין היכן תמוקם בני יהודה בתום העונה, אבל לאוהדיה יש סיבות לגאווה וגם להנאה, בשל יכולת עטר וחבריו.

אשדוד הציגה לאורך העונה כדורגל מהנה, אבל מול הזהובים היא הפגינה יכולת חלשה והבהירה שהראש שלה כבר בעונה הבאה. זה התחיל עם הרכב תמוה שהעלה יוסי מזרחי, ללא דוד רביבו וברוך דגו (שנכנסו כמחליפים במחצית השנייה) ועם דימיטאר מקרייב ודראגן סטויקיץ' פתחו באשדוד למרות הספק לגבי כשירותם, והמשיך במשחק נרפה למן שריקת הפתיחה. היה זה הפסדה החמישי של אשדוד בששת משחקיה האחרונים, ואין ספק שבאיצטדיון הי"א מסיימים את העונה עם טעם רע.

הפתיחה הייתה של בני יהודה, ששלטה בקצב ועלתה ליתרון מהיר בדקה ה-6, לאחר שאלירן עטר כבש מול סטויקיץ' וקבע 0:1. היתרון המוקדם רק דרבן את שחקניו של גיא לוזון, שהמשיכו לתקוף ובדקה ה-29 נהנו מיכולתו המשובחת של אלירן עטר. החלוץ המוכשר חתם סללום נהדר בבעיטה מדויקת, השלים צמד וקבע 0:2 לזהובים. לאורך המחצית עטר חילק מסירות לחבריו, הפגין טכניקה גבוהה ויעילות התקפית, והיה המצטיין במגרש.

בתחילת המחצית השנייה הכניס יוסי מזרחי את ברוך דגו ודוד רביבו, ואשדוד הפכה מעט מסוכנת, אבל השער נפל דווקא בצד השני כשדאבל-פס בין תמיר כחלון לפדרו גלבאן הסתיים בשער של האחרון, ובני יהודה עלתה ל-0:3 בדקה ה-62. עד הסיום המשחק היה לפרוטוקול בלבד, ואשדוד לא הצליחה אפילו לכבוש שער כבוד.

מהלך המשחק

דקה 6 - גול! פתיחה נהדרת לבני יהודה. אסי בלדוט שלח את אלירן עטר לאחד-על-אחד מול סטויקיץ', וחלוץ הזהובים הרשית וקבע 0:1.

דקה 29 - גול! שער ענק של אלירן עטר. חלוץ הזהובים חלף על פני מספר שחקני הגנה ובעט פנימה את ה-0:2 לזכות בני יהודה.

דקה 41 - צירוף מסירות בין מקרייב לאוחיון הסתיים בבעיטה של האחרון, אך איינוגבה קלט.

דקה 60 - עוז ראלי בעט נפלא לפינה הרחוקה, אך סטויקיץ' התעופף ומנע את השלישי של בני יהודה.

דקה 62 - גול! דאבל-פס בין תמיר כחלון ופדרו גלבאן הסתיים בבעיטה של האחרון, ובני יהודה עלתה ל-0:3.

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', מאור זוהר, אדיר טובול, שי מימון, לובומיר קוביצה, יוסי אופיר, משה אוחיון, בן בוטבול, רחמים צ'קול, אמיר לביא, דימטאר מקרייב.

הרכב בני יהודה תל אביב: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי, תמיר כחלון, אסי בלדוט, פדרו גלבאן ואלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully