וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאש עוד לא הולך לשום מקום

דווין וויד קלע 41 נקודות והוביל את מיאמי לניצחון 72:98 על ההוקס ולשוויון 3:3 בסדרה. ג'ו ג'ונסון: "ננצל את יתרון הביתיות ביום ראשון"

מיאמי ניצלה לפנות בוקר (שבת) מהדחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף, אחרי שניצחה את אטלנטה הוקס 72:98 והשוותה את הסדרה במזרח ל-3:3. דווין וויד קלע 41 נקודות להיט, ונעזר במייקל ביזלי שתרם 22 נקודות ו-15 ריבאונדים בדרך למשחק המכריע ביום ראשון. אטלנטה, שהפסידה בביתה למיאמי במשחק השני בסדרה, היא זו שתארח את המשחק השביעי.

הפתיחה הנהדרת של מייק ביבי (20 נקודות במחצית הראשונה) לא ממש עזרה לאטלנטה, וההיט עלו ליתרון של 15 נקודות כבר ברבע הראשון. ביבי עוד הצליח לצמק לפיגור של תשע נקודות בהפסקה, אבל גם הוא נעלם ברבע השלישי, ואיפשר לחבורה של פלאש וביזלי לפנק את הקהל ב"אמריקן איירליינס ארנה" במיאמי, במה שיכול להיות המשחק הביתי האחרון של ההיט העונה.

ג'יימס ג'ונס, שקלע 9 מ-11 הנקודות שלו ברבע הראשון, היה שלישי ברשימת הקלעים של ההיט, ומלבד וויד שנשלח 17 פעמים לקו העונשין (וקלע משם 16 נקודות), הוא היה השחקן השני בלבד במיאמי שהשיג נקודות מאותה העמדה (5 מ-5). מריו צ'אלמרס סיים עם 9 נקודות ו-8 ריבאונדים עבור ההיט. מלבד מייק ביבי, השניים היחידים שקלעו בדאבל-פיגרס לאטלנטה היו ג'ו ג'ונסון ופליפ מארי, שניהם עם 13 נקודות.

"הגענו עם יתרון ביתיות, אנחנו מתכוונים לממש אותו"

שחקני מיאמי לא מיהרו לחגוג את הניצחון באולמם הביתי, אלא להתארגן על הפקלאות שלהם בדרך לטיסה נוספת לאטלנטה, שם יתקיים המשחק השביעי והמכריע בסדרה. "אנחנו פשוט ממשיכים הלאה, אין עלינו לחץ כי אנחנו האנדרדוגים בסדרה הזאת", סיכם דווין וויד. חברו מייקל ביזלי נשמע קצת יותר נלהב ואמר לקראת המשחק ביום ראשון: "זה הולך להיות רגשני, זה הולך להיות מטורף".

מייק וודסון, מאמנה של אטלנטה, לא יכל לספק יותר מדי תירוצים לגבי ההופעה של שחקניו בהפסד במיאמי ואמר: "ההיט שיחקו נהדר, אנחנו פשוט היינו שם". שחקנו ג'וש סמית הוסיף: "הולך להיות משחק שביעי, וזה מדבר בעד עצמו. מדובר בשתי קבוצות צעירות שרוצות את אותו הדבר. נגיע למשחק הזה מרוכזים ועם הרבה אנרגיה. אני מקווה שנעמוד באתגר". ג'ו גונסון דאג להזכיר לכולם על מי כדאי להמר: "הגענו לסדרה הזאת עם יתרון ביתיות, ואנחנו מתכוונים לנצל אותו במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully