וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ עלתה לגמר הפלייאוף

שחקניו של גלעד מאור השלימו סוויפ 0:2 נגד מכבי ת"א לאחר 23:28. אס"א ת"א כפתה 30:30 נגד הפועל ראשל"צ ופתחה את הסדרה

מכבי ראשון לציון כבר בגמר הפלייאוף, הפועל ראשון לציון עוד לא. משחק מספר 2 בסדרות חצי הגמר נערכו הערב (שישי) ובסיומן מתברר כי הצהובים של גלעד מאור, על רקע ההודעה שלו כי הוא עוזב בסיום העונה, העפילו לגמר לאחר ניצחון בהדר יוסף 25:28 על מכבי תל אביב. אחרי הניצחון במשחק הקודם 23:28, נכנעו שחקניו של אבי רש פעם נוספת ובכך סיימו את העונה.

הסדרה בין הפועל ראשון לציון לאס"א תל אביב, מחזיקת הגביע, עדיין פתוחה לחלוטין. אלופת המדינה אמנם ניצחה בנקודה במשחק הראשון (32:33), אך הפעם היא סיימה ב-30:30, מה שאומר שהשתיים הולכות למשחק שלישי שיכריע את הסדרה כולה. המשחק השלישי בסדרה ייערך ביום שלישי הקרוב, כשהפועל ראשון לציון תארח את אס"א.

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון 28:25

גיא בסקין, שחקן תל אביב, שבלע את לשונו במשחק מול א.כ נס ציונה לפני מספר שבועות, עדיין לא חזר לסגל הקבוצה, אך בלעדיו הצהובים פתחו את המשחק טוב והובילו ברוב שלבי המחצית הראשונה. לאחר 7:9 למארחים, החלו שחקניו של מאור להיכנס למשחק והצליחו להשוות לקראת סיום המחצית, עם שערים חשובים של גל אברהם המצויין. עד השריקה הפכה ראשון לציון את התוצאה וירדה להפסקה ביתרון 11:13, כשמודי סורדו בשער הפגין יכולת מעולה.

עם פתיחת המחצית השנייה קיבלה ראשון לציון סדרה של ארבעה פנדלים, שעזרו לה רבות לשמור על היתרון השביר. תל אביב לא ויתרה ונשארה במרחק לא גדול מהיריבה, כשהזר צ'וקאמיקה דאג להשאיר את קבוצתו בעניינים ולשמור על הפרש סביר. המשחק המשיך להיות צמוד עד לסיום, כשתל אביב הצליחה רק לצמק מידי פעם את ההפרש, אך לא לסגור את הפער לחלוטין וראשון לציון ניצחה 25:28.

את כובשי המנצחת הובילו גל אברהם עם תשעה שערים ויוהן רושקה עם חמישה. ג'ו מתיתיה רשם חמישה אסיסטים. לת"א הרבו לכבוש: אמי צ'וקאמיקה עם שישה שערים, אלכס בזברחני, מאיר פרוז'ן, אוריאן ליפץ ו-ואדים ויריץ' עם ארבעה שערים כל אחד.

אס"א תל אביב - הפועל ראשון לציון 30:30

ג'ון אונצ'ה, הזר של ראשל"צ, לא שיחק בגלל פציעה ביד. המארחים פתחו מצויין והובילו בפער ניכר. לאחר 6:12 ויכולת טובה של ערן אברמוביץ' חלה נסיגה ביכולת שלהם, כשראשון לציון, בהנהגתו של עידן מימון, חזרה למשחק וכבר צמצמה את ההפרש לשלושה שערים בלבד (13:10), שתי דקות לסיום המחצית. למחצית ירדו שחקניו של ישראל ברנר ביתרון 11:14.

את המחצית השנייה פתחה אס"א בסערה. תוך ארבע דקות פתחו האורחים פער של שישה שערים ועלו ל-13:19, כשלראשון לא היה מענה למשחק המצויין של זוראן רדוזוביץ'. אס"א המשיכה בריצה ועלתה ל-14:21, אך כמו במחצית הראשונה נעצרה לפתע וראשון סגרה את הפער במהירות ל-24:20. אברמוביץ' ניסה להשאיר את אס"א ביתרון, אך ככל שעברו הדקות, ראשון הצליחה למחוק את הפער ובדקה ה-54 עלתה ליתרון ראשון, 27:28, כשעומר דבדה הציג משחק מעולה.

מכאן התפתח משחק מבולבל עם איבודים רבים משני הצדדים. להפועל היו מספר הזדמנויות לבסס את היתרון, אך היא נתקלה בשער במישה לוין בתצוגה מצויינת. חצי דקה לסיום הצליחה אס"א להשוות ל-30:30 והכדור האחרון היה של ראשון, שלא הצליחה להבקיע. לאס"א הרבו להבקיע: זוראן רדוזוביץ' שבעה שערים, מישה צ'אפ שישה וערן אברמוביץ' חמישה שערים. איציק חליפי תרם שישה אסיסטים. לראשל"צ הרבו לכבוש: עידן מימון עם שישה שערים וחמישה אסיסטים, עומר דבדה עם חמישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully