וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוויטסה מאשרים: "אנחנו רוצים את בן סהר"

המאמן תיאו בוש אמר לתקשורת המקומית: "הוא אופציה רצינית". סהר הודיע כי ימתין עד סיום העונה. בבלגיה, לוקרן עם זיו וסטרול גברה 2:3 על קלאב ברוז'

מה תהיה התחנה הבאה של בן סהר? כבר עכשיו ברור ששחקנה של דה חראפשחאפ אמור לעזוב את הקבוצה בתום העונה לאחר שמספר המחזרות אחריו הולך ומתרחב. אחת כזו שמביעה התעניינות משמעותית בחלוץ הישראלי היא ויטסה ארנהיים, שמעוניינת בשחקן לעונה הבאה.

"אנחנו עוקבים אחרי בן סהר", אמר המאמן של ויטסה, תיאו בוש בתקשורת המקומית. "הוא אופציה רצינית מבחינתנו. אני לא יודע עד כמה אנחנו רחוקים". מנגד, סהר מצוטט באותו כלי תקשורת כמי שימתין עד סיום העונה כדי לצפות אחר ההתפתחויות, ואמר: "אחרי ה-10 במאי יהיה ברור יותר מה הולך להיות. כעת אני אתרכז בהישארות בליגה עם קבוצתי, למרות שאני יודע שמספר קבוצות מעוניינות בי".

כידוע, סהר שייך עד אמצע 2011 לצ'לסי, בה הוא חתום, כאשר המועדון האנגלי עדיין לא קיבל החלטה אם להשאילו לקבוצה אחרת או להשיבו למועדון. מלבד ויטסה, מי שעוד הביעו לאחרונה עניין בחלוץ הן נאק ניימיכן ההולנדית ובורוסיה דורטמונד הגרמנית.

לוקרן ניצחה 2:3 את קלאב ברוז'

המחזור ה-32 בליגה הבלגית נפתח עם משחקה של קלאב ברוז', שאירחה את לוקרן והופתעה על ידה 3:2. יואב זיו ואבי סטרול פתחו בהרכבה של לוקרן, שעלתה ליתרון אחרי 11 דקות של משחק משער של דייויד יאנז'יק. בדקה ה-37 קיליאן אוברמאייר הכפיל את התוצאה ולוקרן ירדה למחצית עם יתרון מבטיח. בדקה ה-69 סטיין דה וילדה כבש את השלישי, בשער שהימם את המקומיים. שלוש דקות לאחר מכן ג'וזף אקאפלה צימק. בדקה ה-80 מוחמד דהמאן כבש את השני והפיח תקוות בקלאב ברוז, אך היא לא הצליחה להשוות עד הסיום. ג'רואן סימאייס מקלאב ברוז' הורחק בדקה ה-60. אבי סטרול נענש בכרטיס צהוב בדקה ה-90.

הניצחון המצוין של לוקרן העלה אותה, לפחות זמנית, למקום החמישי, והיא עם 51 נקודות. היא התקרבה עד כדי שתי נקודות זמנית מגנט שבמקום הרביעי, המוביל למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה. לקלאב ברוז' שבמקום השלישי 56 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully