וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים: "אנחנו כבר רוצים להיות אחרי חגיגות העלייה"

מאמן עכו ראה את שחקניו מאבדים יתרון מול רמה"ש, וכעס: "אסיק את המסקנות. מבחינתי זה כמו הפסד". זגורי: "יכולנו לנצח"

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

גם בהפועל עכו, כמו בבאר שבע, צריכים לעשות חושבים איך שבוע נוסף הם מפספסים את ההזדמנות לעלות לליגת העל. הקבוצה, שבנתה על החגיגות וכבר הובילה 0:2 ו-1:3, תיאלץ להמתין עד שתוכל להבטיח רשמית את העלייה לאחר שרמת השרון כפתה נגדה 3:3 שנותן לה אוויר לנשימה במאבקי התחתית.

הוכנבוים: "הם הימרו על החלק ההתקפי"

ירון הוכנבוים, מאמן הפועל עכו, היה נשמע כעוס בסיום, אחרי ששחקניו איבדו את שערי היתרון שכבשו, ואמר: "במחצית השנייה לא היינו מספיק מאורגנים ושילמנו מחיר יקר. אני אסיק את המסקנות לגבי השחקנים שלא דאגו שנהיה מאורגנים. רמת השרון הלכה על כל הקופה, הימרה על החלק ההתקפי. מבחינתי זה כמו הפסד. אנחנו צריכים עוד נקודה כדי לעלות ליגה ואנחנו כבר רוצים להיות אחרי זה".

יהודה זגורי, מאמן רמת השרון, שקבוצתו נמצאת במקום האחד לפני אחרון שמוביל למבחנים, אמר: "אמרתי להם שהם צריכים להרים את הראש, ששום דבר לא נגמר ואני שמח שכך זה קרה. שחקנים מבינים שהם חייבים את הנקודות וגם בפיגור של 2:0 ו-3:1 לא נשברנו. אני שמח שלקחנו נקודה, למרות שיכולנו לקחת שלוש. אני מקווה שכל התוצאות יהיו על כר הדשא, ואם זה מה שיהיה, אז נישאר".

חיים שאבו, שכבש פעמיים לרמת השרון אחרי שנכנס כמחליף במחצית השנייה, אמר: "האמת שאין לי כושר עדיין ל-90 דקות, כי מתחילת העונה אני לא משחק רצוף. כשזגורי הגיע לקבוצה, הוא אמר לי שהוא רוצה להמר עליי ועכשיו הוא קוצר את הפירות של המאמנים הקודמים כשלא שיחקתי. הקבוצה הזו משתפרת משבוע לשבוע והמאמן עושה עבודה טובה. אני מקווה מאוד שזה יספיק לנו ושלא נצטרך להגיע למבחנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully