וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "אנחנו עוברים סדנת סבלנות"

מאמן ב"ש שוב לא חגג עלייה ויצא נגד הקהל: "ברגע שאהדה באה על בסיס ניצחון או הפסד, אין בזה כלום". אזברגה: "שיחגגו במקום אחר"

עומר רפאל

צילום ועריכה: יותם רונן

יש כאלה שיגידו שכשמחכים למשהו הרבה זמן, אז הוא קורה. השאלה מה חושבים על כך בהפועל באר שבע, שנאלצת להמתין לפחות שבוע נוסף כדי לחגוג את העלייה לליגת העל. שחקניו של גיא לוי סיימו ב-1:1 נגד הפועל בני לוד ותמתין למשחקה של מכבי אחי נצרת ביום שני כדי לדעת האם היא סוף סוף מעפילה, או שמא תצטרך לחכות עוד.

באר שבע דווקא הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ועלתה ליתרון משער של אופיר חיים בדקה ה-25, אך לוד, שנלחמת נגד הירידה, מצאה את השוויון מהר מאוד כשיבוס יובלדיו איזן. עד סיום המחצית נפסל שער חוקי לבאר שבע אחרי שהקוון הרים דגל לנבדל כשאוהד קדוסי הבקיע, אך באר שבע לא הצליחה לשנות את גורלה במחצית השנייה וכאמור תיאלץ להמתין.

בונפלד: "אנחנו רוצים את העלייה יותר מהקהל"

בסיומו של המשחק חזר מאמן הפועל באר שבע, גיא לוי, ליחסי האהבה-שנאה המורכבים שיש לו עם הקהל הבאר שבעי: "הקהל שלנו צעק לשחקנים 'אין לכם כבוד', זה כל הסיפור. זה מעלה גיחוך. ברגע שאהדה של קהל באה על בסיס ניצחון או הפסד, אין בזה כלום.

"שחקנים עושים כמיטב יכולתם, אבל מה שקורה השנה, אין דברים כאלה. אנחנו עוברים סדנת סבלנות ונהיה סבלניים כי גם אין לנו הרבה ברירה. צריך להמשיך לעבוד על זה שאנחנו מאוד הפכפכים", הוסיף לוי וכמובן סיים בהבטחה: "נעשה את העבודה בסופו של דבר".

שחקן באר שבע, אלעד בונפלד, שבישל את השער לבאר שבע, אמר בסיום: "אנחנו משחקים טוב, למרות שאנחנו לא מצליחים לנצח, וחבל. אני רוצה להסביר לקהל - ממה שנראה לי אנחנו רוצים את העלייה יותר מהם. יש לנו נאיביות מסריחה שאנחנו לא מצליחים לשמור על התוצאה ומקבלים גולים. אני לא חושב שיש לנו קוף על הגב. אני חושב שעלינו ליגה לפני שלושה שבועות, ואולי נעשה זאת באופן רשמי בשבוע הבא".

אברבנל: "באנו להסתגר ואולי לגנוב שער"

"כמו שבאר שבע רוצה לעלות, כך אנחנו רוצים להישאר בליגה הלאומית", אמר מאמן הפועל בני לוד, סלימאן אזברגה. "שבאר שבע יחגגו את העלייה במקום אחר, למרות שלפי דעתי הם כבר עלו ליגה. אני רוצה יותר מהם להישאר". אזברגה התייחס לבונקר של קבוצתו לקראת סוף המשחק, ואמר: "לעיתים אתה במומנטום לא טוב וכדאי לבנות על מתפרצות. בגדול, אני לא אוהב את זה, אבל אם צריך, נשתמש בזה".

שוער הפועל בני לוד, ניל אברבנל, שהציג משחק סולידי, אמר בסיום: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, באר שבע שלטו ברוב המשחק. באנו להסתגר ואולי לגנוב גול ועוד גול כי באר שבע היא קבוצת ברמה של ליגת על. אני לא יודע אם היה נבדל בשער של באר שבע". כאשר נשאל האם יחזור להפועל תל אביב, ממנה הוא מושאל בשנה הבאה, ענה: "אני בכושר טוב כבר כמה חודשים בבני לוד. אני מקווה מאוד לחזור להפועל, אבל זה לא תלוי בי. אם יחליטו שאני אהיה שם זה ישמח אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully