וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-מכבי נתניה: מתיאוס מכחיש, נמני משנה

אבי נמני תירגל את שבחון, סילי ואסוס בהרכב הצהובים, מתיאוס הכחיש בתוקף את המגעים עם דיסלדורף: "התקשורת פה משקרת"

שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר (שישי) אימון מקוצר בן 50 דקות וסיימו למעשה את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי נתניה מחר בבלומפילד. השחקנים של המנג'ר אבי נמני, שלא נוצחו עדין במשך ששת משחקי הסיבוב השלישי, ינסו להמשיך את המומנטום החיובי דווקא מול הקבוצה אותה לא ניצחו כבר שנתיים.

במכבי ינסו להתרכז במשחק מחר ולשים בצד את ענייני המשמעת שהעסיקו את ראשי המועדון במהלך השבוע. הקשר מאור בוזגלו יערוך ביום ראשון שימוע בפני הנהלת הקבוצה בטרם יועמד לדין על התבטאויותיו של אביו בשבועות האחרונים. בלי קשר לענייני המשמעת תורגל בוזגלו בהרכב הראשון והוא צפוי לפתוח מחר מול שחקניו של לותר מתיאוס. הקשר דולי ג'ונסון יעמוד לועדת משמעת פנימית ביום ראשון וזאת בגין איחורו לאימון הקבוצה בערב יום העצמאות. לחובתו של ג'ונסון עומד עונש על תנאי של קנס בסך של עשרת אלפים דולר וזה ככל הנראה יהיה עונשו בגין האיחור. ג'ונסון שהושעה ליום אחד וחזר בינתיים להתאמן יפתח מחר על הספסל.

לפני אימון הבוקר קיים נמני אסיפה טקטית ובה צפו השחקנים בקטעים ממשחק הדרבי האחרון. בחוליית הגנה לא צפויים שינויים כאשר הבלם אבי יחיאל, שיחמיץ את משחקה הבא של הקבוצה מול בית"ר ירושלים בגין צבירת כרטיסים צהובים, יפתח מחר כרגיל לצידו של איגור טומאסיץ' במרכז ההגנה. נתון מעניין שאליו צריך להתייחס הוא העובדה שטומאסיץ' ויחיאל פתחו יחד במרכז ההגנה כצמד בלמים לראשונה העונה במחזור ה-23 במשחק החוץ מול הפועל פתח תקווה ומאז הקבוצה לא נוצחה.

על פי התרגול המקצועי, צפוי הקשר ליאור ז'אן לפתוח בקישור האחורי כאשר הצרפתי ג'ונתן אסוס יתופקד לצידו על חשבונו של משה מישאלוב המוצהב. נמני מתכנן שינוי נוסף כאשר יוסי שבחון צפוי לפתוח על חשבונו של חיים מגרלשווילי בקישור. גיז'רמו ישראלביץ' ומאור בוזגלו ישלימו את חמישיית הקישור. באימון הטקטי תורגל החלוץ סקוט סילי כחלוץ בודד. יתכן ונמני רוצה להיערך לקראת העדרותו של החלוץ איליה יבוריאן מהמשחק בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים בגין צבירת כרטיסים צהובים ולכן סילי יפתח בהרכב גם מחר.

"האווירה בקבוצה הרבה יותר נינוחה בשבועות האחרונים וזה מתבטא גם באימונים וגם במשחקים, ננסה להמשיך את התקופה הטובה גם מחר מול נתניה", כך אמר היום אחד משחקני הקבוצה בסיום האימון.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, יוסי שבחון, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

מתיאוס: "דיסלדורף? שטות גמורה"

גם במכבי נתניה התעסקו בימים האחרונים בדברים שמחוץ לכדורגל, וזאת בעקבות ההודעה שהמאמן לותר מתיאוס יעזוב בסיום העונה, ובעקבות הפרסומים שמתיאוס ודניאל יאמר עשויים לעבור בצוותא לדיסלדורף מהליגה השלישית בגרמניה.

"זה פשוט לא נכון, זו שטות גמורה", אמר מתיאוס, "אמרתי כבר בעבר שלתקשורת הישראלית יש דמיון מפותח, ושהם לא מתביישים לשקר לפעמים. אני לא נמצא במגעים עם אף קבוצה, ובטח שלא דניאל יאמר. מעולם לא דיברתי איתו על האפשרות שאני או הוא נעבור לדיסלדורף".

לגבי ההרכב למשחק, מתיאוס מתלבט לגבי החלק השמאלי של ההתקפה בין טל מעבי לבין שלו מנשה, ובעמדת החלוץ השני בין כנפו לשכטר. מלבד זאת צפוי להמשיך אותו הרכב מהשבוע שעבר, כשקלמי סבן צפוי לחזור להרכב ודדי בן דיין צפוי לשוב להגנה. לואיס מרין, שלחובתו ארבעה צהובים, בחר להישאר על הספסל מחשש שיספוג צהוב חמישי שיגרום לו להיעדר מחצי גמר הגביע מול מכבי חיפה ביום רביעי.

מתיאוס: "למרות שאנחנו לא יכולים לזכות באליפות, המשחק חשוב לנו כי אנחנו רוצים לסיים כמה שיותר גבוה ולהעפיל לאירופה. חוץ מזה, זו הזדמנות לשחקנים להוכיח לי שמגיע להם לשחק בגביע. הליגה זה הלחם והחמאה שלנו, הגביע זה רק הקינוח".

מגן הקבוצה קלמי סבן אמר לקראת המשחק: "אנחנו השחקנים מרוכזים רק במה שקורה על כר הדשא, יש לנו משחק מאוד חשוב בשבת מול מכבי תל אביב, שנמצאת בתקופה טובה, ולאחר מכן עוד משחקים חשובים. אנחנו לא מתעסקים בכל מה שקורה בנוגע למאמן, ההנהלה מטפלת בכך. המשחק מחר הוא חשוב עבורנו כדי לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה, ולהגיע למקום השלישי שמעניק כרטיס לאירופה. המשחק נגד הפועל פתח תקוה לא היה הכי טוב שלנו, אך עבדנו טוב השבוע ואני מקוה שאם נשחק כמו שאנחנו יודעים, נוכל לחזור מבלומפילד עם שלוש נקודות".

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', גולן חרמון, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אלמוג כהן, רביד גזל, שליו מנשה (טל מעבי), איתי שכטר (אבי כנפו), אלברטו זפאטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully