וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-בני יהודה: "החלום על אירופה הופך לממשי יותר"

בני יהודה אופטימית לקראת המאבק על המקום הרביעי, בלדוט מבטיח: "נבוא רק לנצח". אשדוד: סטויקיץ' ומקרייב כשירים ויפתחו בהרכב

בני יהודה סיימה היום (שישי) את ההכנות לקראת משחק החוץ מחר מול מ.ס. אשדוד (19:00, אין שידור) במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל. הזהובים, שעדיין משתוקקים להשיג כרטיס לאירופה, התעודדו מהפחתת הנקודה לבית"ר ירושלים, שמקרבת אותם לצמרת. שחקניו של המאמן גיא לוזון, שחתם אמש על חוזה לעונה נוספת במועדון, יעקבו מחר גם אחרי מכבי נתניה, שתתארח בבלומפילד אצל מכבי תל אביב, כשניצחון של הזהובים באשדוד ומעידה של נתניה מול הצהובים יקרבו את בני יהודה עד כדי שתי נקודות בלבד מהמקום הרביעי המיוחל.

הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ', שסובל ממתיחה במפשעה, לא התאמן היום, טופל על ידי הצוות הרפואי ולא יהיה בסגל למשחק מחר. הבלם הקולומביאני איבן גארידו, שבכל מקרה תוכנן לפתוח בהרכב, ישחק לצדו של דין מורי במרכז ההגנה. השינוי היחיד יהיה חזרתו של הקפטן אסי בלדוט להרכב הפותח על חשבונו של תומר חמד. בלדוט יתופקד בקישור הקדמי לצידם של תמיר כחלון ופדרו גלבאן.

הקפטן בלדוט התייחס לחזרתו להרכב ואמר: "גיא החליט בשבוע שעבר שאני אפתח על הספסל, קיבלתי את זה כמו מקצוען, המאמן הוא זה שמחליט וכך זה צריך להיות. כשעליתי מהספסל עשיתי את הכל בכדי לעזור לקבוצה. לגבי מחר, צריך לשאול את המאמן, לא אני זה שקובע".

"מתחילת השנה חשבנו על אירופה ועכשיו זה הופך להיות יותר ממשי", מוסיף בלדוט, "אנחנו נבוא לכל משחק על מנת לנצח ואני חושב שיש כאן קבוצה מספיק טובה על מנת להגיע לאירופה. תמיד יש לנו שאיפות להגיע לצמרת, אני חושב שזה אפשרי גם לשנים הבאות. הצהרנו על זה גם בתחילת העונה, יש כאן שחקנים מצויינים שמבינים אחד את השני יותר ויותר טוב, אני מאמין שאם הרוב יישאר תהיה לבני יהודה קבוצה טובה גם בעונה הבאה".

הקפטן מתייחס ליריבה מאשדוד ולא מזלזל בה למרות שהיא שלא נמצאת בתקופה טובה: "אני חושב שאשדוד באמת קבוצה מצוינת, קבוצה התקפית שבמיוחד במשחקי בית, תוקפת בכל הכוח. אנחנו נבוא על מנת לקחת את הנקודות למרות שברור לנו שזה לא יהיה קל, אבל אנחנו מגיעים השנה לכל מגרש על מנת לנצח".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי, תמיר כחלון, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

אשדוד: סטויקיץ' ומקרייב כשירים ויפתחו בהרכב

מ.ס. אשדוד תנסה לעצור מחר את רצף הכישלונות האחרונים שלה. בחמשת המשחקים שעברו מאז ניצחון הבית האחרון של אשדוד על הפועל קרית שמונה (ב-14 במרץ) היא נוצחה בארבעה משחקים וסיימה אחד בתיקו. בנוסף הודחו שחקניו של המאמן יוסי מזרחי ממשחקי הגביע, כך שמחר הם ינסו לחזור חזרה אל מסלול הניצחונות.

השוער דראגן סטויקיץ', שסבל במהלך השבוע ממתיחה במפשעה, החלים לחלוטין ויפתח מחר בין הקורות. גם החלוץ הבולגרי דמיטאר מקרייב, שסבל משפעת, כשיר ויפתח בחוד ההתקפה של האשדודים.

הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס חוזר להרכב הפותח לאחר שסיים להרצות עונש הרחקה, כאשר הבלם מתן אוחיון, שנפגע בקרסולו במשחק ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים בשבוע שעבר בטדי, החלים כמעט לגמרי מהפגיעה והוא צפוי לפתוח כמגן ימני על חשבונו של ליאור ראובן. גם הצעיר עידן ציון נמצא בתמונת ההרכב, וייתכן כי הוא זה שיפתח בסופו של דבר כמגן ימני, וזאת כחלק מתהליך ההצערה אותו הבטיח המאמן מזרחי במחזורים שעוד נותרו לסיום העונה וכחלק מההכנה לעונה הבאה. הקשר אמיר לביא והחלוץ עידן שדה נמצאים אף הם בתמונת ההרכב למשחק מול הזהובים. החלוץ עידן שריקי, ששבר את ידו וסיים את העונה, יצפה בחבריו מהיציע.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מתן אוחיון (עידן ציון), כריסטיאן גונזאלס, שי מיימון, אדיר טובול (מאור פרץ), יוסי אופיר, לובומיר קוביצה, דוד רביבו, אמיר לביא (משה אוחיון ), עידן שדה, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully