וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נואה: "מילים לא יכולות לתאר את מה שהלך שם"

ג'ואקים נואה התקשה לנשום אחרי המותחן מול הסלטיקס: "אנשים ידברו על הסדרה הזו עוד הרבה זמן". ריי אלן, שקלע 51 והפסיד: "זה חמוץ-מתוק"

אם חשבתם שכבר ראיתם הכל בסדרה בין בוסטון לשיקגו, הגיע הלילה (בין חמישי לשישי) המשחק השישי והקפיץ את הדרמה הבלתי נגמרת בסדרה המשובחת הזו לפסגה חדשה. אחרי לא פחות מארבע הארכות בחמשת המשחקים הראשונים, סיפקו לנו השתיים מותחן קלאסי של שלוש הארכות שהסתיים ב-127:128 מדהים לבולס, שהצליחו להשוות את הסדרה ל-3:3. המשחק השביעי והמכריע בין השתיים ייערך בלילה שבין שבת לראשון (3:00, אין שידור).

אחד הגיבורים של השוורים היה ג'ואקים נואה, שחטף כדור גורלי מפול פירס 35 שניות לסיום ההארכה השלישית וסיים עם דאנק מדהים בצד השני, תוך שהוא גם סוחט עבירה וקולע מהקו קליעה מכריעה שנתנה לשיקגו יתרון של שלוש נקודות, לפני שחסימה ענקית של דרק רוז על רייג'ון רונדו חמש שניות לסיום, ביתרון נקודה, סגרה את הסיפור.

"הרגשתי כאילו עבר נצח מהחטיפה עד שקלעתי את הסל הזה", אמר נואה הנרגש בסיום. "מילים לא יכולות לתאר את מה שהלך שם. היינו כל כך קרובים למוות, אבל אנחנו עדיין בחיים. כל משחק עד עכשיו היה כמו רכבת הרים. זו חוויה מיוחדת להיות חלק מסדרה כזו, ואני בטוח שאנשים עוד ידברו עליה הרבה זמן". רוז התשוש הסתפק בקביעה קצרה: "זה היה משוגע, אבל חייבים לאהוב את זה".

ריי אלן, שהפגיז לא פחות מ-51 נקודות ב-58 דקות משחק ויצא מאוכזב, אמר לאחר המשחק: "זה מאוד חמוץ-מתוק. אין מה להמשיך לדבר על זה, הפסדנו ולצערי הנקודות שלי לא הספיקו לנו". גם חברו פול פירס לא האריך במילים: "אין לי מה להגיד, זו פשוט סדרה פנומנלית".

המאמן המפסיד, דוק ריברס, נתן את הקרדיט לבראד מילר, הסנטר הוותיק של הבולס שהיה חתום בעצמו על כמה מהלכי קלאץ' גדולים בסיום הרבע הרביעי: "הוא היה המושיע שלהם. הקליעות שלו נתנו להם תקווה. לנו היו מספיק הזדמנויות לגמור את המשחק אבל הפסקנו לשחק. נתנו להם לקלוע 50 אחוז מהשדה נגדנו, ואנחנו אמורים להיות קבוצה הגנתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully