וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יול: "מעולם לא ראיתי את פיוטר כובש בנגיחה"

מרטין יול התרשם מההתרוממות של השחקן הכי נמוך על המגרש בניצחון המבורג. סיומין התאכזב מהתיקו הביתי: "השחקנים שלי לא עמדו בלחץ"

חצאי הגמר של גביע אופ"א הפגישו אתמול (חמישי) בין שתי נציגות גרמניות ושתי נציגות אוקראיניות, כשהמנצחת הגדולה של הערב הייתה המבורג, שחזרה עם ניצחון חוץ 0:1 על המבורג מהדרבי הגרמני והשיגה מקדמה גדולה לקראת הגומלין, בעוד ששחטאר דונייצק חזרה מרוצה אף היא מקייב כשסיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול דינמו, ועשתה צעד חשוב לקראת הופעה אפשרית בגמר גביע אופ"א באיסנטבול, שיהיה האחרון במתכונת הנוכחית של המפעל השני בחשיבותו ביבשת.

בהמבורג, שעדיין נמצאת במאבק האליפות בגרמניה, חגגו את שער החוץ היקר של פיוטר טרוכובסקי, השחקן הכי נמוך על המגרש, שהתרומם מעל כולם ונגח את השער היחיד במשחק בדקה ה-28. המאמן המנצח, מרטין יול, אמר בסיום: "שיחקנו טוב מאוד, במיוחד במחצית הראשונה. במחצית השנייה ברמן היו יותר טובים, אבל גם לנו היו שניים או שלושה מצבים לכבוש את השני. כמובן שזו תוצאה טובה בשבילנו, במיוחד לאור העובדה שמעולם לא ראיתי את פיוטר כובש בנגיחה".

מהעבר השני יצאה ברמן מאוכזבת פעם נוספת, אחרי עונה איומה בבונדלסיגה והדחה מליגת האלופות, ונראה שאפילו מעמדו האיתן של תומאס שאף מתחיל להתערער. שאף אמר לאחר המשחק: "אנחנו חייבים להבין שהמשחק מורכב משתי מחציות ושצריך לשחק טוב בשתיהן ולא רק באחת. במחצית הראשונה נשארנו יותר מדי מאחור, והשתפרנו רק אחרי ההפסקה. בסך הכל זה היה משחק טוב, ואני חושב שהגומלין יהיה משחק קלאסי".

סימין: "זה היה משחק קשה ועצבני"

הדרבי האוקראיני על המקום השני בגמר לא הוכרע והסתיים ב-1:1, אבל ברור שהתוצאה משחקת לידיה של שחטאר, שתגיע לגומלין בביתה בידיעה שניצחון ואפילו תיקו מאופס יבטיח לה את הכרטיס לאיסנטבול. "זה היה משחק קשה מאוד לשתי הקבוצות, שמכירות זו את זו טוב מאוד". אמר מאמן שחטאר מירצ'ה לוצ'סקו בסיום. "מחצית הראשונה ביצענו יותר מדי טעויות, כנראה שהשחקנים שלי הושפעו מגודל המעמד. בהפסקה אמרתי להם שהם לא עשו אפילו עשרים אחוז ממה שהורתי להם לעשות לפני המשחק, והזכרתי להם שאין ממה לפחוד. המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי, שלטנו במשחק ובסיום השגנו תוצאה טובה".

יורי סיומין, מאמן דינמו קייב, לא היה מרוצה מההופעה של שחקניו, שצפויים לחגוג זכייה באליפות ביום ראשון הקרוב, אבל התרחקו מהופעה היסטורית בגמר גביע אופ"א עם התיקו הביתי: "השחקנים שלי לא היו במיטבם, זה היה משחק קשה ועצבני והם לא עמדו בלחץ", אמר סימין. "אחרי שכבשנו הייתה לנו הזדמנות להגדיל את היתרון, ואני לא מבין למה איבדנו כל כך הרבה כדורים במחצית השנייה. עכשיו יש לנו את הגומלין כדי לעשות תיקונים ולעלות לגמר. כבר היינו במצב דומה מול ולנסיה והצלחנו לעבור אותם, אז יש על מה לבנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully