וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשדוד קיבלה התקף לב

אחת המועמדות לעלייה הפסידה 96:92 ללב השרון במשחק המכריע והודחה מהפלייאוף. גם עפולה והוד השרון בשלב הבא. בארי ניצחה בתחתית

אחרי שמכבי נתניה כבר הבטיחה כצפוי את עלייתה לחצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל, ניסו הערב (חמישי) שאר הקבוצות לקבוע את גורלן, ולהתקרב לליגה הבכירה. במוקד עמדה הסנסציה של הפועל לב השרון, שהדהימה את מכבי אשדוד בחוץ, וניפצה את תקווה העלייה שלה. הפועל עפולה עברה את עירוני נס ציונה, ומכבי הוד השרון עשתה את העבודה בבית מול הפועל נצרת עילית, וגם היא בחצי גמר הפלייאוף. בפלייאוף התחתון ניצחה הפועל בארי את בית"ר בנימינה, בעוד הפועל יקנעם/מגידו גברה על אליצור כוכב יאיר/יובל.

סדרות חצי גמר הפלייאוף:

מכבי נתניה - מכבי הוד השרון
הפועל עפולה - הפועל לב השרון

מכבי אשדוד, שהיתה אחת הפייבוריטיות הברורות למצוא את עצמה בליגת העל, ושהיתה בטוחה שההפסד במשחק הקודם להפועל לב השרון היווה בסך הכל נפילת מתח, הפסידה 96:92, ועפה מהפלייאוף. קבוצתו של דני נגב ניצחה את הסדרה מול אשדוד 1:2, אחרי ניצחון חוץ מדהים. אשדוד פתחה מצויין והוילכה ב-8 אחרי הרבע הראשון, אבל לב השרון לא ויתרה, ולרבע האחרון היא הגיעה במינוס 7. או אז הגיעה ריצת 19:28 של האורחים, שהובילה אותם כל הדרך לניצחון הסנסציוני, ועתה, הקבוצה שמשחקת בליגה הלאומית בגלל התפרקותה של הפועל באר שבע, רחוקה סדרה אחת מליגת העל. קלעו ללב השרון: אדריאן אוטר 32 ו-11 ריבאונדים, שחר שעיבי 20. לאשדוד: גל איתן 20.

אחת מהסדרות המותחות ביותר בשלב הזה של הפלייאוף היתה זו בין הפועל עפולה, שעשתה מאמצים רבים בקיץ בכדי לבנות קבוצה שתגיע לליגת העל, מול עירוני נס ציונה הלוחמנית. במצב של 1:1 בסדרה, הצליחה עפולה למצוא הכרעה במשחק הקבוע בבית, עם 89:104 נהדר, ועלתה לחצי גמר הפלייאוף. עפולה תפסה פיקוד כבר בפתיחה, עם רבע ראשון של 19:27, ויתרון 11 בהפסקה. נס ציונה הצליחה לחזור מעט ברבע הלישי, אבל רבע אחרון מצויין של המארחים שלחו אותם לסדרה שתקבע האם הם יהיו בליגת העל בעונה הבאה. דניס קאר הוליך את קלעי עפולה עם 28 נקודות, בעוד עדי פרג וניר מטלון סייעו לו עם 17 כל אחד. לנס ציונה: אורן פליישר 18.

בהוד השרון עבדו כל העונה על השגת יתרון הביתיות, והערב זה השתלם להם מאוד. אחרי שני משחקים צמודים מול הפועל נצרת עילית, הגיעו השתיים למשחק המכריע, ובמגרש הביתי שלה, הוד השרון כבר נראתה אחרת לגמרי, ניצחה 66:83 ותפגוש בשלב הבא את לא אחרת מאשר מכבי נתניה המאיימת. המארחים פתחו מצויין עם יתרון 9 ברבע הראשון, אבל נצרת עילית צימקה ל-5 במחצית. עם זאת, ריצת 9:20 ברבע השלישי הפכה את הרבע האחרון לגארבג' טיים. אייל אנגל ומוטי מוסקוביץ' (11 ריבאונדים) הוליכו את קלעי הוד השרון עם 21 נקודות כל אחד. לנצרת עילית: עופר דיגמל 18.

הפועל בארי ממשיכה במלחמתה העיקשת להישאר בחיים בליגה הלאומית, ואחרי הניצחון במחזור הקודם היא גברה על האחרונה בטבלה, בית"ר בנימינה, שכבר מזמן ויתרה על העונה 84:98. רבע ראשון של האורחים מבארי של 19:28 העניק להם את היתרון הדו ספרתי, אותו הם לא נטשו לאורך כל המשחק. סדריק ג'קסון הוליך את קלעי בארי עם 26 נקודות ו-12 ריבאונדים, בעוד יונתן נווה הוסיף 22 משלו. קלעו לבנימינה: אנדרו סלופ 20.

גם במגידו/יקנעם יכולים להיות מרוצים הערב, אחרי ניצחון 86:89 על אחת מיריבות התחתית שלה, אליצור כוכב יאיר/יובל. המארחים ממגידו ידעו שהם חייבים ניצחון כדי כמעט ולהבטיח את ההישארות בליגה, ופתחו את המשחק בסערה, עם ריצת 12:26 ברבע הראשון. כוכב יאיר חזרה ברבע השני, הורידה ל-7 במחצית, ולפני הרבע האחרון הוליכו המארחים ביתרון נקודה בלבד. אלא שריכוז בשניות הסיום הביא להם הניצחון היוקרתי, שיוסיף להם ביטחון לקראת ההמשך. אי ג'יי דרייטון הוליך את קלעי מגידו/יקנעם עם 26 נקודות וקיבל עזרה מאוהד כהן עם 19. לכוכב יאיר/יובל: סטייסי מורייני 23.

אליצור יבנה - אליצור רמלה 87:91

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully