וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רביעייה לוולפסבורג, בכורה מוצלחת להיינקס

הקבוצה של מגאת' שמרה על הפסגה בזכות 0:4 על הופנהיים. באיירן מפגרת אחריה ב-3 נק', בעקבות 1:2 עם המאמן החדש מול גלאדבך

מאבק האליפות בבונדסליגה ממשיך להיות צמוד ודרמטי, לאחר שהערב (שבת) ניצחה הראשונה וולפסבורג 0:4 את הופנהיים המידרדרת ושמרה על מקומה בפסגה, כשבאיירן מינכן מפגרת בשלוש נקודות אחרי 1:2 בבכורה של יופ היינקס מול בורוסיה מנשנגלאדבך. המבורג והרטה תתעמתנה ביניהן מחר בהמשך המחזור ה-30, ואחת מהן תוכל להיצמד גם היא ולהוות חלק מהמאבק.

שטוטגרט ככל הנראה אמרה שלום לתקוותיה הסמויות לבוא מאחור ולגנוב את התואר, לאחר שסיימה בתיקו 2:2 מול ארמיניה בילפלד. שאלקה נעצרה עם הפסד ביתי 2:1 ללברקוזן ואילו דורטמונד רשמה ניצחון שישי ברציפות, 0:2 על פרנקפורט.

באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:2

יופ היינקס, שהוביל את הבווארים לתארי בונדסליגה ב-1989 ו-1990, חזר למועדון לאחר כמעט 18 שנים וקיבל מיד בבכורה משחק מול האקסית המיתולוגית בורוסיה מנשנגלאדבך, המצויה מתחת לקו האדום ונלחמת על חייה. גל אלברמן הפצוע נעדר מסגל האורחים, בעוד רוברטו קולואטי התחיל על הספסל ועלה בדקה ה-65.

היינקס קיבל זריקת הרגעה בדקה ה-33, אז בסטיאן שווינשטייגר הרשית לאחר כדור רוחב שהעביר לוקה טוני. אלא שהאורחים לא ויתרו והשוו מפנדל מוצלח של הקפטן פיליפ דמס, לאחר שהשוער האנס יורג בוט הכשיל את רואל בראוורס. באיירן החזירה את היתרון במהירות, כשחמיט אלטינטופ ירה כדור נהדר לקורה ופנימה בדקה ה-42. מחליפו של קלינסמן מסמן וי במשחקו הראשון על הקווים, וכעת נותר לו לצפות למעידות של וולפסבורג.

וולפסבורג - הופנהיים 0:4

פליקס מגאת' וחבורתו קיוו לשבור במחזור הקודם את שיא הניצחונות הרצופים בעונה אחת, אך אנרגי קוטבוס לא התחשבה ברצונות הללו והנחילה לוולפסבורג הפסד ראשון ב-2009, שלאחריו נפוצו שמועות על עזיבתו של המאמן לטובת משרת האימון בשאלקה.

מגאת' הקפיד להכחיש וטען שהתקשורת מנסה לפגוע בקבוצתו, והערב עשה עוד צעד עם וולפסבורג לעבר התואר. הופנהיים רשמה משחק 12 ללא ניצחון, לאחר שספגה בדקה ה-66 מרגליו של אדין דזקו - שער שבישר על המפולת של האורחים. הבוסני השלים צמד בחלוף שמונה דקות וחגג שלושער מרשים בדקה ה-78. גראפיט ראה את שותפו מגיע ל-19 שערים וכבש בפנדל את ה-23 שלו דקה לסיום, רגע אחרי הרחקתו של אנדראס בק מהופנהיים.

ארמיניה בילפלד - שטוטגרט 2:2

הקבוצה של מרקוס באבל ניצחה חמישה משחקים ברציפות והפסידה פעם אחת בלבד מאז החזרה מפגרת החורף, כך שהיא רק שלוש נקודות מהפסגה. הערב רצתה להוסיף עוד ניצחון לאוסף, אך נבלמה במגרשה של בילפלד המסובכת בתחתית. הבלם הצרפתי מתיו דלפייר נגח את הראשון של שטוטגרט בדקה הרביעית, אבל כריסטופר קטונגו השווה בדקה ה-30. האורחים לא נבהלו ושבו להוליך בזכות בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה של תומאס היצלספרגר בדקה ה-35. ולאד מונטיאנו קבע 2:2 בפנדל מוצלח בדקה ה-68 ופגם בתקוותיה של שטוטגרט לבוא מאחור ולגנוב את האליפות.

שאלקה - לברקוזן 2:1

שלישיית מאמני החירום של שאלקה הובילו את הקבוצה לארבעה ניצחונות רצופים ללא שער חובה ולמקום השישי, אך נעצרו במשחק הבית מול הקבוצה של ברונו לבאדיה. פטריק הלמס כבש בדקה התשיעית והברזילאי רנאטו אוגוסטו הכפיל בדקה ה-26. קווין קוראני רק צימק בדקה ה-87.

משחקים נוספים:

פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 2:0
לדורטמונד: מוחמד זידאן (79), חביב בלאיד (84, עצמי)

בוכום - האנובר 2:0
להאנובר: ארנולד ברוגינק (12), האנו באליץ' (32)

קרלסרוהה - אנרגי קוטבוס 0:0

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully