וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון האריך את חוזהו בבני יהודה בשנה

30.4.2009 / 17:54

הנהלת המועדון מרוצה משיתוף הפעולה, המאמן ימשיך עם הזהובים ואמר: "אני שמח ומאושר להישאר. בשבילי זהו מועדון גדול"

גיא לוזון ימשיך לעמוד על הקווים של בני יהודה גם בעונה הבאה לאחר שהערב (חמישי) חתם כצפוי על חוזה לעונה נוספת. לוזון ובני יהודה אמנם לא התחילו היטב את העונה, אבל ההמשך היה מצוין והיום מדורגת הקבוצה במקום החמישי בטבלה.

לוזון אמר הערב: "אני שמח ומאושר להישאר עונה נוספת בבני יהודה, בשבילי זהו מועדון גדול מכל הבחינות ואני בטוח שזה מועדון שיש לו עתיד ורוד". המנכ"ל משה דמאיו הוסיף: "אנחנו שמחים שגיא ממשיך איתנו עוד עונה, זה טבעי שהוא ימשיך במועדון בכדי להמשיך את הרצף של העונה המוצלחת שלו".

שחקני הקבוצה ערכו הערב אימון נוסף לקראת משחק החוץ בשבת מול מ.ס. אשדוד. על פי התרגול הטקטי שערך המאמן גיא לוזון נראה כי הבלם הקולומביאני איבן גארידו יפתח בהרכב לצידו של דין מורי במרכז ההגנה.

הבלם מילאן מרטינוביץ' שממילא תורגל במדי ההרכב השני, נטש את האימון כרבע שעה לסיומו, בגלל כאבים במפשעה והוא בספק גדול למשחק. מרטינוביץ' כבר קיבל החלטה שלא להמשיך בבני יהודה בעונה הבאה ונראה שהמאמן לוזון לא בונה עליו בחמשת המשחקים שנותרו עד סיום העונה.

שינוי נוסף במערך הזהובים יהיה חזרתו של הקפטן אסי בלדוט להרכב הפותח, לאחר שהוא לא פתח במשחק מול מכבי פתח תקווה בשבת שעברה. בלדוט יפתח בקישור הקדמי לצידם של תמיר כחלון ופדרו גלבאן. הקשר אלי אברבנל, שמתאושש מפציעה ארוכה ברצועת הברך, ממשיך באימוני ריצה אך הוא למעשה סיים את העונה וצפוי לחזור לאימונים מלאים רק לקראת העונה הבאה.

"מ.ס. אשדוד קבוצה התקפת מהמוכשרות בארץ", אמר הערב המאמן גיא לוזון לוואלה! ספורט, "סטטיסטיקת הכיבושים שלהם מוכיחה זאת והם נראו טוב מאוד מול בית"ר ירושלים, כך שאני לא מסכים עם הקביעה שאומרת שהיריבה שלנו לא נראית טוב".

לוזון נשאל האם אי הגעה לאירופה תהיה פספוס עבורו והשיב: "אני לא מתעסק באירופה. אותנו מעניין רק איך לנצח את המשחק הקרוב בשבת. אבל אם נמשיך להציג יכולת טובה עד המחזור האחרון, אני מבטיח שנהיה באירופה. אנחנו לא מתכוונים לוותר על מקומנו באירופה, יש לי 20 הופעות כמאמן באירופה, אני מכיר טוב מאוד את ההרגשה הנפלאה הזו".

המאמן התייחס לנושא ספסולם של מרטינוביץ' ובלדוט במשחק הקודם ואמר: "אצלי לאף אחד מקום בטוח בהרכב, וזה נכון מהמחזור הראשון של העונה. מבחינתי זה לא היה מיוחד או יוצא דופן, אני לא מנסה להעביר מסרים ולא מנסה להוכיח שום דבר לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully