וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית”ר ירושלים נענשה בהפחתת נקודה

ביה"ד העניש את האלופה בעקבות הקריאות הגזעניות, והוסיף גם רדיוס ללא קהל מול מכבי ת"א. בית"ר מתכוונת לערער. הפסד טכני להפועל חיפה

יותם רונן

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

האלופה בית"ר ירושלים ספגה עונש כבד כשהועמדה לדין היום (חמישי) בוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, זאת בעקבות הקריאות הגזעניות מכיוון קהל אוהדיה במשחק החוץ לפני שבועיים מול מכבי פתח תקוה (0:2), כפי שדיווח חיים יעקב בדו"ח השיפוט שלו.

למרות תחינות יו"ר הקבוצה איצק קורנפיין לעסקת טיעון, על פיה תיענש הקבוצה במשחק רדיוס ללא קהל כשתארח את סכנין, בית הדין פסק אחרת. הדיינים הענישו את בית"ר במשחק רדיוס ללא קהל מול מכבי תל אביב ובנוסף לכך הפחתת נקודה בפועל ושלוש נקודות על תנאי למשך שנה.

בהודעה רשמית של הקבוצה נמסר: "מועדון הכדורגל בית"ר "אלדן" ירושלים קיבל באכזבה גדולה את החלטת בית הדין המשמעתי שביטל את עסקת הטיעון שהושגה בין המועדון לבין תובע ההתאחדות והיועץ המשפטי שלה. החלטה זו פוגעת קשות בבית"ר ירושלים ובהישגים הספורטיביים המושגים על כר הדשא. בכוונת המועדון לערער על החלטה שערורייתית זו".

מספר שעות קודם לכן, הודה קורנפיין בקריאות הגזעניות וכשהוא מלא תקווה ביקש מהדיין ישראל שמעוני לבצע עסקת טיעון במסגרתה הקבוצה תיענש במשחק רדיוס שיופעל במשחק הביתי הבא מול בני סכנין. קורנפיין אמר בהפסקת הדיון: "אני לא רוצה להסתכן בקבלת עונש גדול מרדיוס ללא קהל, ולכן מבקש עסקת טיעון. לפרוטקול אציין שמה שקרה לא מצדיק אפילו קנס". כשהתחדש הדיון הודה קורנפיין באשמה, והדגיש כי הכרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב החלו להימכר. קורנפיין פנה לדיין ואמר: "מצבנו הכלכלי הקשה אינו סוד, וההכנסה הרבה מהמשחק יכולה לעזור לנו".

בנוסף לבית"ר ירושלים, גם הפועל חיפה עמדה לדין ונענשה בהפסד טכני במשחק מול בני לוד, זאת בעקבות שיתופו של השוער גליל בן שנן כשהוא עם חמישה צהובים. בן שנן הורחק ממשחק אחד בפועל בנוסף, שיתווסף לעונש ההרחקה בגין צהובים. הקבוצה ספגה קנס כספי של 5,000 שקלים בפועל ו-10,000 שקלים על תנאי.

עדכון ראשון: 17:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully