וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט גמר את העונה?

התקשורת הספרדית מדווחת כי מאיורקה לא תסכן את השוער הישראלי הסובל מפציעה. מויה חוזר לפעילות. רונן קצב: "דודו מושבת לשבועיים"

שוער נבחרת ישראל, דודו אוואט, גמר את העונה ולא ישתתף בחמשת המחזורים האחרונים של הליגה הספרדית, כך מדווחת היום (חמישי) התקשורת הספרדית. השוער, שהצטרף למאיורקה בינואר והציג יכולת מצוינת, נפצע במשחק הליגה בבילבאו לפני מספר שבועות והחמיץ שבועיים של פעילות.

ביום ראשון האחרון חזר אוואט לשער בניצחון החוץ 2:4 על רקראטיבו, שהבטיח ככל הנראה למאיורקה עונה נוספת בלה ליגה. למרות החזרה, אוואט לא החלים לחלוטין מהמתיחה ואינו כשיר לשחק בשבועיים הקרובים. על פי דיווחים בספרד, הצוות הרפואי מכין לאוואט תכנית החלמה ארוכה ורגועה לקראת העונה הבאה.

מצבה הטוב של מאיורקה בטבלה מאפשר לקבוצה לא לקחת סיכונים לגבי אוואט ולכן השוער ינוח עד תום העונה. חרמן לוקס הארגנטינאי ישמש כשוער הראשון כשלצידו יחזור מיגל אנחל מויה, שנעדר בחצי השנה האחרונה מהמגרשים.

סוכנו של אוואט, רונן קצב, אמר לוואלה! ספורט: "דודו מושבת לשבועיים הקרובים בגלל הפציעה. לאחר מכן, זו תהיה החלטה מקצועית. אני מניח שאם הקבוצה תבטיח את הישארותה, הוא יקבל מנוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully