וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "כולם במבחן עד סוף השנה"

30.4.2009 / 12:41

אבי נמני ומכבי תל אביב כבר עמוק עם הראש בעונה הבאה. נמני: "יש שחקנים שחשבנו שהם מתאימים, ויכול להיות שהם לא"

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) אימון לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת בבלומפילד (17:10), בו נטל חלק גם דולי ג'ונסון. הקשר הליברי, שאיחר לאימון ביום שלישי והושעה עקב כך מפעילות, יעמוד ביום ראשון לועדת משמעת. דרגוסלב יבריץ', הסובל מכאבי גב, התאמן כרגיל לאחר שחלה הטבה במצבו והוא יהיה כשיר לשבת. משה מישאלוב ייעדר בגלל צהובים.

ביום ראשון ייערך שימוע למאור בוזגלו בטרם העמדתו לדין משמעתי עקב התבטאויותיו של אביו יעקב. במהלך החג נשלח אל עורך דינו של בוזגלו מכתב מיועצה המשפטי של מכבי תל אביב עו"ד מורן מאירי, ומכתב נוסף לסוכנו עובד קראוס, בו הקבוצה מביעה את זעמה על כך שאביו של השחקן יצא למשא ומתן עם קבוצות בחו"ל למרות שכרטיסו שייך למכבי תל אביב.

המאמן אבי נמני התייחס להכנות של הקבוצה לעונה הבאה ואמר: "באופן טבעי נצטרך להתחזק, לא יהיו לנו פריבילגיות כמו בעונה שעברה אבל לא נתלונן. אמרתי שישתנו פה דברים, יש שחקנים שחשבנו שהם מתאימים, ויש כאלו שיכול להיות שלא. כולם במבחן עד סוף השנה. באופן טבעי, נצטרך להתחזק בכמה עמדות. נכון שהמצב הכלכלי אינו כפי שהיה ולא יהיו לנו הפריבילגיות שהיו לנו בעונה הזאת. נסתדר עם מה שיש ולא נתלונן".

החלוץ הזמבי, עמנואל מאיוקה, קיבל זימון למחנה האימונים של הנבחרת הבוגרת לקראת המשחקים מול רואנדה ואלג'יריה במוקדמות המונדיאל. מאיוקה צפוי להצטרף למחנה האימונים עם סיום העונה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully