וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימור כחול לבן

רגע אחרי יום העצמאות, הרכבנו לכם שני טורים על טהרת משחקי הכדורגל הישראלי. מי תנצח? מכבי פ"ת או הכח? קרית שמונה או הפועל ת"א?

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 10.295 (10 ש"ח יניבו 103 ש"ח)

משחק מספר 3: הפועל בני לוד - הפועל באר שבע. בבאר שבע מבינים שאחרי שאיכזבו את האוהדים שלהם בשבוע שעבר ולא איפשרו להם לחגוג רשמית את העלייה לליגת העל, הפעם אין תירוצים. באר שבע יוצאת למשחק חוץ שעל פניו נראה קליל, אך לוד נלחמת על חייה ותהיה חייבת ניצחון. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: 1 (2.65)

משחק מספר 35: מכבי פתח תקוה - הכח עמידר רמת גן. שחקני מכבי פתח תקוה ננזפו בשבוע שעבר לאחר שסיימו רק ב-1:1 נגד מכבי נתניה, וכעת הם ינסו להמשיך במטרה שלהם לסיים במחצית העליונה של הטבלה. אלא שהכח היא בהחלט לא אותה הכח של תחילת השנה וכל משחק מולה הוא קשה. הסגולים של דודו דהאן יעשו מאמץ, אך יסיימו עם הפסד. ההימור: 1 (1.85)

משחק מספר 53: מכבי תל אביב - מכבי נתניה. הצהובים נמצאים במגמת השתפרות וכפו שתי תוצאות תיקו על שתי המובילות בשבועיים האחרונים. עוד לפני כן הם הציגו כדורגל משכנע וכעת תעמוד מולם מכבי נתניה, שעדיין עסוקה בהודעה של מכבי נתניה על סיום תפקידו של לותר מתיאוס. אנו מעריכים שהצהובים יסיימו עם ניצחון ביתי. ההימור: 1 (2.1)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 12.064 (10 ש"ח יניבו 121 ש"ח)

משחק מספר 57: מ.ס. אשדוד - בני יהודה. אשדוד נמצאת במשבר קשה וכבר שבועות ארוכים היא רחוקה מלהרשים. הקבוצה של יוסי מזרחי הפסידה בשבוע שעבר לבית"ר ירושלים 2:1 ובכלל היא נמצאת עם רצף רע של חמישה משחקים ללא ניצחון. בני יהודה, שנראית טוב יותר, תיאלץ להיפרד מאשדוד עם נקודה. ההימור: איקס (2.6)

משחק מספר 59: הפועל קרית שמונה - הפועל תל אביב. המאבק על האליפות עולה צפונה לקרית שמונה, כאשר הפועל תל אביב מבינה היטב שהיא לא הולכת לפגוש יריבה פשוטה. קרית שמונה במשחק ההזדמנות האולי אחרונה שלה להימנע מהמקום ה-12 שמוביל לירידה ישירה לליגה הלאומית תנסה להשיג נקודות ואולי תעשה זאת. ההימור: איקס (3.2)

משחק מספר 61: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים. האלופה מציגה כדורגל טוב בשבועות האחרונים וגם הניצחון על אשדוד בשבוע שעבר הוכיח שאולי בכל זאת יש לנו מאבק משולש על התואר. הפועל פתח תקוה זקוקה נואשות לנקודות כדי להבטיח את ההישארות בליגה, אך היא לא תצליח לעשות זאת הפעם. ההימור: 2 (1.45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully